Gå til innhold

hmm.. er jeg i gang tro... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg kanskje er i gang. hmm.. jeg har hatt noen ordentlig vonde tak i magen den siste timen. men tørr ikke helt bestemme meg for om det er rier eller ikke. er bare 1 og et halvt år siden sist. men gud og fort man glemmer. blir spenndene og se hva som skjer. har jo termin til mandan så er aldri godt og si. =) men fødte veldig raskt første gangen, så må vell være litt forsiktig med og ta alt for lett på det. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er begynnelsen på åpningstiden??? :) Husker jeg heller ikke klarte helt å bestemme meg sist, hehe. Med meg gikk det ikke raskt da. :)

Lykke til :)

Skrevet

ja er ikke godt og si. =) har fortsatt tak i magen. og de er sterke. må liksom konsentrere meg litt. men de er ikke helt regelmessig enda. har ogå kommet litt blod på papiret. så dette er spennende.. skal nå sette meg rolig ned og skrive ned 3-4 rier, også tar jeg og ringer etter det.. =)

Skrevet

litt blod er vel ett godt tegn også :o) lykke til :o))

Skrevet

jeg ringte fødende sa jeg skulle ta kontakt med jordmor.. gjorde det.. fikk konstantert 3 cm.. =) men takene er fortsatt uregelmessige og korte da.. så blir spennende og se om de tar seg opp. nå skulle jeg vel egentlig vært ute og "løpt" for og at de skal ta seg opp.. men nei det gidder jeg ikke.. hun kommer når hun vill.. hehe... =)

Skrevet

og det var jeg ja.. har født en vakker lita jente den 19.11.09. kommer tilbake med fødselshistorien.. =)

Skrevet

gratulerer med lille frøken:-) masse lykke til hele familien:-)

Skrevet

Gratulerer såå masse!! :)

Sitter å kjenner etter på noen kraftige kynnere jeg også her nå, men har jo ikke det minste peiling på hvordan det skal kjennes ut siden dette er min første... :P Spennende tider! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...