Gå til innhold

Pris på sykehotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo er innlagt på sykehotell i påvente av fødsel. Har 14. Dager til termin. Er det noen som har peiling på om det finnes en fast pris på disse sykehotellene? Bare lurer på hva dette kan bli kostende om ventetiden skulle dra i langdrag...? Vik ikke sende sambo hjem for å spare penger akkurat... Men kan det bli snakk om 10-20.000? Har prøvd å spørre her på sykehuset hva prisen er, men det er liksom ingen som hvet helt... Noen m erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal føde på sus og der har de faste priser på sykehotellet for far... mor og barn bor selfølgelig gratis, og skulle nå tro du gjør det nå også siden du venter på å føde :)

Husker ikke nøyaktig prisen pr. natt for far på sus, men med frokost var det vel 370 pr. natt... og med helpensjon var det omkring 570 pr. natt :)

Dere må ha masse lykke til ;) og håper lille gullet deres snart vil ut :D

Skrevet

Hei.

Jeg vet at på St.Olav barsellhotell er det 225 kr pr natt inkludert frokost for far/pårørende. Til middag og kvelds må man legge ut selv. For mor og barn er det gratis. Jordmor informerte oss om det på omvisninga.

Jeg fant også disse opplysningene på hjemmesiden deres:

http://www.stolav.no/templates/StandardMaster____94456.aspx?epslanguage=NO

Vet ikke hvilken sykehus dere skal til, men prøv å se på hjemmesiden deres. Synes det er litt rart at dere ikke har fått info på forkant - at ingen kan gi dere svar? Man vil jo ikke få seg en sikkelig økonomisk smell/overraskelse hvis det skulle blir veldig kostbart. . .

Skrevet

På Ullevåls nettsider står det 320,- per døgn inkl frokost, men det kan være gammel pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...