flower power Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Er 26+0 og har begynt og få vondt i nedeste del i magen, under navlen liksom. Dette gjelder spesielt når jeg går, men også noen ganger når jeg hviler. Jeg har sterke bekkenplager og vet ikke om dette kan ha noe og si? Er jo ikke mye fysisk aktiv kontra før pga plagene men... Har også vondt i brystet noen ganger. Føles som om jeg har gått med en alt for trang BH, strammer til foran og bak, i tillegg til at det noen ganger stikker til i brystet(over punktet der Bh en sitter). Er ganske ubehagelig.. Er ikke så lenge siden jeg har hatt både lungebetennelse( 3-4 uker siden) og UVI(forrige uke). Ferdig med begge deler nå.. Bør jeg ta dette opp med JM eller lege? eller er det helt vanlig? Babyen tar jo mer plass så er kanskje derfor. Kan bare ikke huske det var slik sist gang, men nå er vel ingen svangerskap like:) Andre som har/har hatt det lignende?
flower power Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2009 Hehe overskriften ble litt feil. skulle stå vondt i nedeste del av maven.. Litt trøtt;-))
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Hei! Jeg plages også med bekkenløsning,er 27+2 i dag. Når jeg er ute å går får jeg også vondt i magen slik du beskriver,så det har vel en sammenheng med bekkenløsning,og lite med gåing og trening. Er ikke sikker,men trur det er vanlig med litt vondt i kroppen,har det til tider jeg også,babyen tar større plass,og alt inne i oss blir klemt...
Tessa-81 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Tror du skulle tatt en tur til legen din. Så kan hun/han lytte på deg og evt ta en blodprøve. Jordmoren din vil si det samme og hun kan ikke ta disse prøvene legene tar. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite!
Smila79 Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Hei På tirsdagen fikk jeg akkuratt det du beskriver i det andre avsnittet. Fikk det på dagen og kvelden. Jeg måtte ta av meg bh'en på kvelden og gå rundt! Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg :-/ Fikk samboeren min til å massere/gni meg hardt opp langs ryggeraden mellom skulderbladene. Hadde ordentlig ubehag midt i kroppen på en måte, mellom brystet og ryggen.. Merkelig! Lurer veldig på hva dette kan være.. Jeg går inn i min 24. uke nå.. Har også hatt vondt når jeg går. Kjenner det på høyre og venstre side.. tror det heter ligamentsmerter det jeg har.. og det er jo ikke farlig! bare ubehagelig.. noen som vet om det hjelper å gå mer, eller skal man egentlig holde seg mer i ro? Ellers er formen veldig bra, koser meg veldig om dagen!! :-D Herlig å kjenne liv og aktivitet i magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå