Gå til innhold

Må ha verdens beste svigermor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom hun hit og hjalp til med rengjøring av div. ting som stekeovn, rister, +++ (sånt som gjøre to ganger i året), hele 2.etasjen m.m. Og laget kotelett middag med verdens beste saus.

Om lørdagen var de også her og vasket vinduer, og laget lørdagsgrøt.

Onsdag før det når de passet minsten pga. planleggingsdag tok hun vinduene innvendig, pluss bad, gulver, klær etc. OG laget fersk fiskemiddag til vi kom hjem.

I tillegg da hun skulle være med meg for å handle inn noe julesengetøy og duker m.m i kveld, hadde hun gått og betalt det jeg hadde lagt på disken..

OG insisterte på å ta med seg sengetøyet hjem, vaske det, tromle det og komme hit med det i morgen igjen!!.)))

Jeg har virkelig verdens beste svigerforeldre.. For halvannen mnd. siden spandererte de også sydentur på oss, og vi reiste ned og ferierte en uke sammen.

Alltid kommer hun med noe klær hun har tatt med hjem og strøket eller ordnet med.

Jeg elsker faktisk å henge med svigermor en fredags eller lørdagskveld. Og spesiellt dersom mannfolka skal se sport:o))

Vi krever selvsagt ingenting og ber de ofte hit på det ene og det andre, og ses flere ganger i uken. Kjører de til flyplasser, selskapeligheter m.m.m.

Men, gud for noen flotte mennesker!!!

Håper svigerdattern min vil bli like glad i meg som jeg er i mine svigerforeldre:o))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:))

Setter ekstra stor pris på det siden jeg ikke har noen mamma selv.

Hun er liksom en "reservemamma".

Skrevet

Så koselig å høre at du er fornøyd og takknemlig for hjelpen dere får! Har inntrykk av at det er så mange som "hater" svigermor fordi ho blander seg i husarbeidet deres.

Det virker som du har en supersnill svigermor :-) Pass godt på henne.

Skrevet

Så bra at dere trives sammen!

Jeg syns min svigermor er ganske ok selv jeg. Hun er heldigvis flink til å ikke trenge seg for mye på, noe jeg setter pris på. Sikkert fordi hun bodde i samme hus som sin svigermor i 30 år selv og ikke vil være slik. Og hun er veldig snill og grei, men ikke dumsnill. Og så er hun flink med barnebarna og respekterer at vi f.eks. ikke vil gi barna godteri på hverdager.

Mange som virker misfornøyd med sine, men jeg syns min er flott jeg også! :)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med min.alt blir så mye lettere om en får et godt "forhold" til svigerforeldrene.

Vi hadde svigermor til overnattig fra tirsdag til onsdag nå, og vi storkosa oss hele dagen,mens ungene var i bhg og skole.

vi hadde noen ærend i byen,da vi skal ordne og stå for middagen til dåpen neste søndag.

når vi kom hjem,ville hun hjelpe meg med å vaske gulvene,da ho vet jeg sliter med nakken.jeg støvsuget begge etg og hun vasket :)

jeg ble kjempeglad.

Vi hjelper hverandre så godt vi kan. ho er alene,og trenger en del hjelp med bilen,som er litt sliten,og ho hjelper oss med mye annet...ungene elsker å være der i helgene.

Skrevet

Så godt å høre! Jeg skulle ønske jeg bodde i nærheten av både svigermor og mamma. :(

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg som er veldig glad i svigermoren min! :)

Skrevet

Så herlig :) Send henne hit, skulle gjerne hatt hjelp til storvask ;)

Skrevet

Åh, så deilig!! Jeg har også en sånn svigermor, så vet hvor fantastisk det er. Skrev et innlegg om det for et par mnd siden for jeg er også så utrolig takknemlig. Det hjelper sånn på i hverdagen. Blir jo inspirert til at sånn svigermor skal jeg også være i fremtiden engang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...