Gå til innhold

svimmel... svar ønskes....

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i to uker nå hatt tykk utflod, hvit og seig (sorry detaliene, og jeg har ikke hatt slik utflod siden... aner ikke). jeg fiser som et eksosanlegg til tider og den siste uka har jeg gått rundt å vært svimmel. trenger ikke å røyse meg fort opp engang, jeg er bare sinnsykt svimmel, faktisk svimmel av å skrive dette til og med. kan gå helt normalt og har mest lyst å falle i bakken. har målt blodtrykk og blodprosent og alt er innenfor det normale. mensen hadde jeg sist den 28 oktober, fikk den en uke før tia faktisk den dagen jeg tok vaksina mot svineinfluensaen. utrolig å se at 3 timer etter vaksina er tatt så ramler tante rød på besøk, og TR dro ikke før etter 11 dager... men da var den temmelig svak etter 5 dagen. stikkinger spesiellt i høyre side nede i magen og trøtt. noen som har den villeste anelse om hva som skjer her egentlig for jeg har ikke det iallefall. jeg har lenge til IKM og har tatt test, negativ... så hva i alle dager skjer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at det er bivirkninger av vaksinen? Mulig jeg er gal, men kom til å tenke på at det var SA etter vaksinen som varte i 11 dager... Men kan også være at du er gravid og at det ikke har slått ut på noen test ennå. Kan vente litt og så teste på nytt?

Skrevet

i følge syklus og EL er det totalt umulig at jeg er gravid nå. da må jeg iallefall ha blitt det før vaksinen. tok test i morgens bare for å være sikker men var negativt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...