Mammaen til Isak Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Siden jeg selv er en typisk natterangler, så lurer jeg på hva grunnen til at dere andre er oppe nå? )
erteposen + 4 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Jeg har lakenskrekk. Har tvillinger som spiser mat flere ganger i løpet av natten, og gidder ikke å legge meg for en våkner sikkert snart:) Liker å være oppe når alle sover. Jobber, leser, hører på musikk, drikker te og har egentid:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 En salig blanding av at jeg rydder til vaskehjelpen kommer i morgen, B-menneske, jobber netter og vanskelig for å forskyve døgnet og liker some-me-time... Jeg trenger ikke så fryktelig mye søvn heller, men sover alltid GODT når jeg sover.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Kjeder meg! Og har et snopesug uten like, som jeg lurer på hvorfor!... Har spist løkringer,chips,gomp og kjeks uten jeg er tilfredstilt enda=/ Kanskje jeg bare skal legge meg så jeg ikke spiser til jeg sprekker....
Musemor med tre søte små Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg hoster og hoster, og har vondt i hodet. Hver gang en ny host kommer AUUU. Sitter og venter på at Paracetten skal begynne å virke
mirredutt Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Burde ha lagt meg for flere timer siden, men de siste ukene har jeg slitt med å få sove. Like greit å sitte i stua i stedet for å ligge i senga å stirre i veggen...
Anne-B. Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Fordi jeg har lest til eksamen. Gjorde ferdig et kapitel nå, så skal straks finne senga.
thea - M har gull i gulping Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Jeg bruker ikke å legge meg enda:) Men er trøtt.. Men nå har jeg farget en silkekjole som hadde blitt flekkete og venter i spenning på å se om den er fin igjen og kan brukes på julebord til helgen!!!!
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Det er jo tidlig ennå. Dessuten er det prima å jobbe om natta.
Bolla:) Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 har ei lita tulle som har lakenskrekk..men er ekstra mye nå om dagen siden hun driver å får 4 jeksler..
Gjest Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 har en liten en med masse feber og SI. sitter med han på fanget nå. gav han paraseth, men den gikk bare ned 0,3. så nå kan jeg ikke gi mere paraseth før 4-5 tia. hadde ikke lyst å legge meg mens han har over 39.
Tropiskjuice Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Ja som de fleste andre burde vel jeg å vært i senga og sovet.. Men jeg liker så godt og sitte oppe om natta Veldig typisk b menneske.. + at jeg får gjort en hel del ting i fred og ro som jeg ikke får gjort på dagen.. Hadde jeg lagt meg nå hadde jeg ikke fått sovet uansett bare liggi og lest bok. Har en typisk setning jeg altid kommer med når noen komenterer at jeg sitter oppe til langt på natt.. Jeg kan jo likeså godt gjøre noe produktivt om natta som å vaske tøy og div andre ting for jeg er jo våken uansett
ano`num *17.03.10* Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Bekkenløsning! Sover best når mannen er ute av senga :/ Men nå kjenner jeg at jeg er så stuptrett at det kanskje e rhåp for at jeg kan klare å sovne snart likevell. Orker ikke ligge i senga å vri på meg. Så er det jo utrolig deilig å ha huset litt for meg selv da!! Uten mann, barn og enda flere barn.
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 Fordi jeg har født... ;-) Fikk en liten jente kl. 17, og har nettopp vært oppe med henne for litt byssing og pupping. :-) Var vanskelig og sovne igjen, og vil helst bare ligge her å se hvor nydelig hun er...
Kystrøya Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 Åååååå, gratulerer SÅ masse TøffiTrynet =D Jeg er dessverre oppe, siden junior 3 ikke er så veldig glad i søvn. 8 mnd nå. *ber til høyere makter om at gutten snart innser at søvn er GODT!*
Neijasså... Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 Er oppe med snuppa på 3.5 mnd som plutselig har bestemt seg for at man ikke sover om nettene. Har hatt en 5 min dupp nå, men våkner igjen nå. Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå