Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Noen som du syns er bra, jeg har lest litt blogger som folk her inne skriver, og syns (de jeg har sett) er ganske kjedelige. Har lyst å lese en bra blogg. Og gjerne skrevet av en DIBer.
erteposen + 4 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ingen, men titter innom cherry coke (tror jeg) fordi hun legger ut klær/antrekk og monajenten om en legger ut link. Er vel ikke interessert i veldig personlige blogger, men kan sjekke en link om en spør. Gamle flatbrød har en kjempe bra en som går helt tilbake til 2001, men det spørs om hun vil identifiseres. Kanskje noen andre gamle dibbdamer vet om det er ok?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg mener på at jeg har vært innom bloggen til monajenten (for lenge lenge siden) har du bloggadressen til de bloggene du nevner? hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Monajenten kan vel selv legge ut bloggen sin, hvis hun vil. Men jeg har et spørsmål til deg,monajenten; Spurte du Regine før du kopierte bildene hennes, og lagde musikkvideoen med hennes bilder? Fint det du gjorde, men hun har copyright på alle bildene sine på bloggen. Fin sang og alt det der. Flott at du dedikerer sang til henne. Flink til å synge er du også. Men nederst på bloggene står det jo følgende: blogg.no leverer teknologien bak XXXXXXXXXXXX. Bloggen skrives av © XXXX og er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold. Henvendelser kan rettes til [email protected]. Det samme står på bunnen av alle bloggene som er på blogg.no Mulig hun ga deg rett til å bruke dem, men du skrev at du tok deg friheten til å ta bilder fra bloggen hennes, og det var derfor jeg lurte på om hun visste det.
erteposen + 4 Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 De legger ut begge linker med jevne mellomrom. En dibber har lagt ut link på skravle nå, og ber om at flere melder seg:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg har aldri lagt ut bloggen min her. Synes det blir for personlig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Monajenten, hvis du leser dette, og har facebook, kan du gå på støttegruppen til Regine Stokke. Der er det en som heter K. Østdahl, som tenker å lage et musikkprosjekt. (Han skriver på veggen der, så du ser hele navnet hans om du går dit) Kanskje du kan kontakte han, og bli med på prosjektet? La han høre sangen din, som du dedikerte til Regine. Kom til å tenke på deg når jeg leste det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Send pm i stedenfor å gnåle her inne!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 pm når folk vil være anonym? Kanskje hun ikke er her lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå