Gå til innhold

En liten frøken kom fort! Uke 38.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet med at vannet plutselig gikk. Vi kjørte storebrødrene til svigers, og satte kursen mot sykehuset. Det tar oss i underkant av 3 timer, inkludert ferge å kjøre dit.

Da vi var ombord i ferga ble riene såpass tette og vonde at vi ringte 113. De sendte en ambulanse med jordmor som møtte oss på kaja. Da jeg endelig kom på sykehuset hadde jeg 5 cm. Epidural ble bestillt. Men da han skulle sette den, måtte jeg trykke i stedet. Og etter 5 press var hun ute! Da var det 1 time siden jeg kom på sykehuset. Så det gikk altså 4 timer fra vannet gikk, til hun var ute...

De to andre fødslene mine har tatt henholdsvis 12 og 10 timer.. Så dette var raskt og heftig for meg! :)

Hun var 3950 g. og 50 cm. Og en dusk med lyst hår midt oppå hodet.. Helt nydelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var lit av et hurtigtog. Synes det virker som det er flere her som får de små rimelig raskt.

Gratulerer så masse med jenta!!

Skrevet

wow gratulerer, du er tøff!! :) tøffitrynet faktisk, ;-)

(har nettopp hatt en firetimers fødsel sjøl og det var rimelig intenst ja, au!)

men nå er det overstått, gratulerer igjen!!! nyt den lille :)

Skrevet

Takk skal dere ha! :-)

Skrevet

Gratulerer med ei flott lita jente.

4 timer er raskt ja, og intenst. Med min første tok det ganske nøyaktig 4 timer fra jeg våknet til han var ute, venter nr 2 snart, og er spent på hvordan fødselen blir denne gangen. Er forberedt på at det kan gå raskt denne gangen også.

Lykke til videre til dere.

Skrevet

Oj, Il Tempo Gigante... Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

(Nervepirrende å ha så lang vei til sykehuset under en fødsel. :) Glad jeg har 9 minutters gange til mitt sykehus, da jeg også fødte kjapt forrige gang. :))

Kos dere med jenta!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos dere masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...