Juuuunibaby <3 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Heeeeeeeeeei Gratulere så mye med den lille gutten! Skikkelig morsomt å lese fødselshistorien din. Du fikk jo til og med hjemmefødselen som du snakket om (Selv om den ikke var helt planlagt da Så godt å se at alt gikk så bra! Gleder meg til det er min tur å få treffe den lille i magen. Tror slimproppen gikk i går + at jeg har en del mensenvondt i ryggen så vi får se. Drar fort på sykehuset hvis jeg kjenner noe mer for lillegutt er ikke festet å flytter seg fra hode til seteleie flere ganger om dagen, så ligger han ikke rett når jeg går i fødsel blir det keisersnitt på meg :/ Litt skummelt at jeg har det slik for har litt angst for denne fødselen i utgangspunktet og dette gjør det ikke bedre, men men... Kan det gå så bra med deg hjemme på badet, må det vell gå bra med meg også?? Fantastisk lesning var innlegget ditt iallefall! Kos dere masse! Klem
Juuuunibaby <3 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2009 Du har vell lite tid å være inne nå, men jeg dytter alikevell |
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå