Emma&Adrian Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 http://lenemiella.blogspot.com/2009/11/ble-jo-misslykka-jo.html Buksen ser helt rart ut! Mannen lo når jeg viste han den hehe.
*toppris* Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 syns den var fin jeg;) ligner på ei jeg har i ull, som er kjøpt ferdigstrikket;)
Emma&Adrian Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Ååå,takk Synes bare den såg så rar ut,så stort mellomrom mellom beina hehe. Men men,øvelse gjør mester
*toppris* Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 strikker du liv/rumpedelen først? hm, skjønner ikke helt hvordan du fikk til et "gap" mellom bena;) hihi, tenkte ikke over det før du sa det nå
Emma&Adrian Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Hehe,ja rumpedelen først Så hadde jeg ikke mer garn igjen,dro for å kjøpe nytt,men så var det ikke samme farge Jaja. Neste gang skal jeg bruke oppskrift,for denne ble bare skjev
*toppris* Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 så lenge den sitter pent på gjør jo ikke det noe:) i oppskrifter strikker man også rumpedelen større, altså bakdelen,. Og med bena deler man da inn likt så det blir like mange masker på hver side;) og feller av nedover bena, og svt har ribb nederst. kommer an på hater å følge oppskrift på bukse, tungvint, kanskje jeg skal ta å lage en uten neste gang;) hihi;)
Emma&Adrian Skrevet 18. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg har overhode ikke peiling på dette strikke greiene,så jeg ble positivt overraska over meg selv Men buksa satt fint på Adrian,det er jo det som betyr noe Nå skal jeg strikke veske til Emma og tove den,så skal jeg prøve å strikke jakke til den buksa,eller en heldress. Jeg vet ikke,tror ikke jeg skal ta vann over hodet her
*toppris* Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 hehehe, må si fra når det er ferdig da, så jeg får litt inspirasjon;)
Emma&Adrian Skrevet 18. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2009 Det skal jeg gjøre vet du God natt
thea - M har gull i gulping Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 synes du var kjempe flink jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå