Gå til innhold

Vil du se mine strikke kunster? ;P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns den var fin jeg;) ligner på ei jeg har i ull, som er kjøpt ferdigstrikket;)

Skrevet

Ååå,takk :)

Synes bare den såg så rar ut,så stort mellomrom mellom beina hehe. Men men,øvelse gjør mester :)

Skrevet

strikker du liv/rumpedelen først? hm, skjønner ikke helt hvordan du fikk til et "gap" mellom bena;) hihi, tenkte ikke over det før du sa det nå;)

Skrevet

Hehe,ja rumpedelen først :P

Så hadde jeg ikke mer garn igjen,dro for å kjøpe nytt,men så var det ikke samme farge :(

Jaja.

Neste gang skal jeg bruke oppskrift,for denne ble bare skjev :P

Skrevet

så lenge den sitter pent på gjør jo ikke det noe:) i oppskrifter strikker man også rumpedelen større, altså bakdelen,. Og med bena deler man da inn likt så det blir like mange masker på hver side;) og feller av nedover bena, og svt har ribb nederst. kommer an på;)

hater å følge oppskrift på bukse, tungvint, kanskje jeg skal ta å lage en uten neste gang;) hihi;)

Skrevet

Jeg har overhode ikke peiling på dette strikke greiene,så jeg ble positivt overraska over meg selv ;)

Men buksa satt fint på Adrian,det er jo det som betyr noe :)

Nå skal jeg strikke veske til Emma og tove den,så skal jeg prøve å strikke jakke til den buksa,eller en heldress. Jeg vet ikke,tror ikke jeg skal ta vann over hodet her :P

Skrevet

hehehe, må si fra når det er ferdig da, så jeg får litt inspirasjon;)

Skrevet

Det skal jeg gjøre vet du :)

God natt :)

Skrevet

synes du var kjempe flink jeg:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...