Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Ja, da var man sikkert kjempeoppegående fra før. Selv ble jeg psyksik syk pga behandlingen jeg fikk av min kunderådgiver i banken (omtrent like sannsynlig)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Jeg ble det! I banken altså. Det varte vel ca i 5 minutter og jeg var så glad at jeg ikke visste foskjell på opp og ned
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Skjønner at den var til meg som svarte i den andre tråden. Skal ikke ta hele historien her for det orker jeg ikke... Du får heller bare tro hva du vil
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jaja, dette var da en vettug sammenligning........ En går vel ikke i banken fordi en er syk, alene med barn eller ufør, for å be om hjelp til å klare seg økonomisk? Litt ulike forutsetninger for å møte NAV vs bank, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 "Ja, da var man sikkert kjempeoppegående fra før." Ja, det er jo nettopp det at mange som går til NAV sliter med ting.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Dakkar deg, ble du syk av rådgiveren din, var vel ikke omvendt da, er mange psykopater ansatt i NAV, vet du. Du er tydeligvis en av de
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 HI, følte du deg truffet??? Skjønner jo at du må være en av disse stokk dumme NAV ansatte. Jeg håper at også du, en dag blir alvorlig syk og må stille på NAV kontoret. Håper du får en like skrekkelig behandling , slik som mange av oss faktisk har fått, og at du blir psykisk syk, helst i dobbel dose, det fortjener du, for det idiotiske innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 23.51; du ser selv hvor (p)sykt det du skriver er sant?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke noe problem med å forstå at mennesker faktisk kan bli psykisk syk i møte med NAV. Når det er slik en del rett og slett ikke tør gå i møte med NAV alene, så sier det sitt. Og når de ansatte møter brukere som har med seg "vitner" på en så respektløs måte så er jeg redd for hvordan disse ansatte oppfører seg mot ressurssvake mennesker som møter opp alene(som de fleste gjør).
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 Nei, det ser jeg ikke, men jeg ser derimot en nav ansatt som føler seg truffet:=D Du får ha en (p)sykt god kveld;-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Dere er jo helt paranoide. Tror dere virkelig Nav-ansatte er dårligere mennesker enn andre? Og at de velger yrke for å være jævlig mot folk? At noen velger å jobbe i en utrolig krevende jobb, for møkkdårlig lønn, for å kunne være bedritne mot brukerene? Rart at en utlyst Nav-stilling stort sett har rundt 200 søkere. Hvordan tror dere da de ansatte blir utvalgt? Ved å prøve å finne de mest mulig ondskapsfulle?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Først benekter NAV at folk er psykisk syke, og når folk blir sykere av dette benekter NAV det også. Det ser du vel?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #13 Skrevet 18. november 2009 Jeg TROR ikke at NAV ansatte er dårlige mennesker, jeg VET at de er det. Man trenger vel ikke akkurat være den "skarpeste kniven i skuffen", for å få jobb i NAV, og der har du vel svaret ditt, på hvorfor det er så mange søkere på en ledig stilling i NAV;-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 Nå må folk faen meg slutte å skylde på psyken hele jævla tia. Psykisk syk for ditt, for datt. Fikk det ikke som jeg ville, så da ble jeg psykisk syk. Er det mulig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 Man skal sa kunne litt om lover og regler for å få jobb i NAV, så stokk dum, det er man ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 Hadde de ansatte på NAV bare visst om de lover og regler som gjelder, så hadde det ikke vært noe problem... Det er ihvertfall det som er problemet på mitt lokale NAV-kontor.
Gjest Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 Hvis du VET at ALLE som jobber i NAV er dårlige mennesker, er vel ikke du akkurat den skarpeste kniven i skuffen heller.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #18 Skrevet 19. november 2009 Når man plutselig får snudd livet sitt på hodet med en sjelden sykdom som gjør at man bare tidvis fungerer i arbeid, med familie og sosialt, så sier det seg selv at man ikke får det BEDRE av å måtte stange hodet i Nav-veggen i mndsvis før man får de stønadene man er så heldig å ha krav på her til lands. Jeg har måttet kjempe en 9 mnd lang kamp, som resulterte i et laaaangt beklagelsesbrev fra trygdesjefen og etterbetaling. Saksbehandler som jeg hadde jobber ikke der lenger som et direkte resultat av denne saken. Jeg var sjokkert og langt nede av den fryktelige nyheten om at jeg var syk. Livet mitt vil aldri bli det samme. Jeg trengte virkelig ikke å kjempe sånn med Nav i tillegg. Jeg måtte samle all min styrke for å ta "kampen", ikke bare for pengene, men p.g.a. prinsippet. Saksbehandleren min var helt forferdelig, hun var nedlatende, mistroisk og behandlet meg som skrot, mne jeg tror ikke alle Nav-ansatte er sånn av den grunn! Min nye saksbehandler er helt herlig, heldigvis:).. Jeg har sagt det før og sier det igjen: Man skal være ganske sterk for å være syk i Norge. Både med tanke på hvordan man kan bli møtt på offentlig kontorer og også i helsevesenet m.t.p. køer og "troll" man kan være uheldig å møte på! Så, HI, så lenge du ikke har vært i situasjonen, så syntes jeg du skal tenke deg to ganger om og beklage hele innlegget! Møte med Nav gjelder ikke bare barnetrygd, svagerskapspenger og OS, men for mange er de i en uheldig og tragisk situasjon som gjør at de må ty til de selvom man ikke ønsker det, fordi man faktisk ikke KAN jobbe! Jeg har ei venninne med et barn som har tre forskjellige psykiske diagnoser. Han er en fare for seg selv og andre, og trenger oppsyn 24timer i døgnet. Nav mener han ikke er syk nok selvom hun har papirer fra utallige leger, utskrifter fra sykehusinnleggelser osv. De har aldri møtt gutten eller fått noen leger til å undersøke han, bare avvist alle krav som hun etter loven har krav på!? Skal hun virkelig måtte gjennomgå en månederlang kamp med de for å overbevise de menneskene som ikke har kompetanse til å avgjøre hverken fra eller til?!? Tror du ikke man kan bli psykisk syk av det?! Nei, sånne uttalelser du kommer med, HI, tyder på manglende forståelse av hva som virkelig foregår og jeg håper du skammer deg!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #19 Skrevet 19. november 2009 signerer denne 1145 Det skal ikke være nødvendig å dra inn advokat for å få det en har krav på, det måtte jeg etter 3 år ! Hadde rett og slett ikke krefter og psyke til og kjempe mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå