Gå til innhold

mye klaging på NAV nå da gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå høres det jo ut som om NAV er en liten bedrift med få ansatte...

men det er ufattelig mange NAV kontorer i det langstrakte land!!

for min egen del har jeg bare skryt å komme med til NAV her jeg bor. og glad er jeg for det!

når dere selv har hatt en dårlig erfaring med den nav-ansatte så tenk litt på all den "dritten" de sikkert får slengt i trynet hver eneste dag da!!

ville DU jobbet på NAV?`er det drømmejobben din? tror ikke så mange kan si det!!

men jeg er også ganske sikker på at størsteparten av de ansatte hos nav gjør en kjempejobb til det beste for brukerne!! og ikke minst; de jobber så godt de kan utfra de forutsetninger de har på deres NAV kontor... i forhold til antall saker, bemanning osv osv...

men på NAV som alle andre steder (rema eller esso....) så finnes det folk som kanskje burde valgt ett annet yrke!!

De NAV ansatte er bare mennesker de også, som alle oss andre, både ønsker og fortjener å bli møtt med respekt!

kommer du dit med kjeften full av dritt, så klart da er det naturlig å IKKE stråle mot deg med ett smil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn, etter å ha møtt opp med et smil , for så å ha blitt mottatt med null respekt, så frister det ikke så veldig med gjentakelse. Tror at det hører til sjeldenheten at noen virkelig er fornøyd med innsatsen fra en NAV ansatt.

Nav er det verste som er oppfunnet, det er rett og slett en stor skam, hadde aldri turd å fortalt hvor jeg jobbet, hvis jeg hadde vært en nav ansatt.

Skrevet

Helt enig med deg!!

Jeg skulle gjerne tenkt meg å komme med en blomsterbukett til nav kontoret jeg sogner til, bare for å markere hvor takknemmelig jeg er for at de eksisterer!!

Skrevet

Nå er det faktisk ganske mange søkere på en del av navstillingene her jeg bor, 250 på en jeg søkte f.eks. Så for en del så det å jobbe på nav et helt ok alternativ tydeligvis.

Men enig i at NAV favner om så mye forskjellig og så mange ansatte og ulike kontor at å snakke om at nav som helhet alltid gjør dårlig jobb blir litt dumt. At Nav-reformen kunne vært gjennomført på en bedre måte der de ansatte fikk ressurser til både å omstille seg og ivareta løpende oppgaver på en gang er en annen ting...

Jeg er ganske fornøyd med navmøtene mine jeg da. Og nei, jeg jobber ikke på nav heller forresten. :)

Skrevet

for hva skulle vi faktisk gjort uten nav??

har dere tenkt på det dere som klager hele tiden....

Skrevet

Det gir likevel ikke NAV-ansatte fripass til å behandle folk som dritt

Skrevet

altså... det er 450 nav kontorer i landet.. og det jobber 17000 mennesker der.. og disse menneskene skal ta seg av 4,5millioner menneskers ulike behov for støtte,hjelp,stønader,spørsmål,hjelp til så mangt!!

så ikke fei alle over en kam da dere!!

jeg er helt enig at det ikke skal forsvares å bli møtt med dritt fra en nav ansatt, men tenk litt mer i den store sammenhengen av og til da!

kanskje hadde den personen en dårlig dag.. eller for alt jeg vet; kanskje du hadde en dårlig dag den dagen!!

mitt nav kontor fortjener i allefall litt ros...

Skrevet

Ja, da skal jo du være lykkelig, for da er vel ditt kontor ett av de TO kontorene i landet, som kanskje gjøre en brukbar jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...