Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Noen som har født før som har erfaringer med dette??? Hadde sex her om dagen ...er i uke 38.. Gikk med menssmerter hele neste dag... HM... Kan dette sette igang hvis man er moden nok.. i såfall blir det mye sex her fremover
Gjøkeredet③ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg gikk tilsammen 17 dager over forrige gang.. Hadde sex hele svangerskapet, mye de siste ukene, og hver dag de 14 første dagene på overtiden før jeg ble innlagt på sykehuset. Men skjedde lite her gitt;o) Hehe! Funker vel for noen, og ikke for andre!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg har 8 dager igjen til termin, og vi hadde sex i gårkveld. Han kom, og ikke jeg, men våkna i natt med smårier/eller vonde kynnere om jeg kan kalle det det.. Vondt i nedre del av magen og magen ble veeeeeeeeeeeeldig stram.. Men det dabba av gitt.. Så vi prøver til igjen i kveld vi.. Skal gå meg en lang tur før jeg henter i bhg og vaske badet grundig før vi legger oss, så får vi se hva som skjer.. Jeg har veeeeeeeeeeeeeeeldig lyst til at babyen min skal komme ut nå.. Sist gang gikk vannet, mest trolig fordi vi hadde sex, men man kan jo aldri vite om det var tilfeldig eller ikke. Var på UL for litt siden og fikk beskjed om at det beste vi kunne gjøre for å hjelpe kroppen til å modnes var "å gå hjæm å ælsk" Kan iallefall ikke sinke prosessen tenker nå jeg, så da er det verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå