Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Tror jeg kan legge meg midt på treet. Kjøper øitt, men ikke så dyre klær. Synes f.eks at kjle til 3 til 400 kr er dyrt. Kjøper ikke Reima dress, men heller Reflex dress. Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Skulle stå kjøper litt. Og kjole til 3 til 400 er dyrt eller ihvertfall nok. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Kjøper dyre parkdresser, sko, votter osv. Inneklær består stortsett av arveklær fra andre og HM, Lindex osv. Kjole til 3-400 kr kjøper vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Tja... bruker nok mer enn mange andre, men tror likevel ikke vi bruker unormalt mye. Noe legger vi mye penger i, annet ikke. Har kjøpt dyr vinterdress og vintersko, samt mye ull -både innerst og mellomplagg. Synes det er viktig, spesielt fordi det er til tider ekstreme værforhold her - og det er et must med utetøy som holder. Men av vanlig tøy kjøper vi billigere, ofte på kjedebutikker ala HM, Lindex osv. Kjøper heller litt mer:) Kjole til 3-400 er dyrt - men kunne kjøpt det hvis det var en spesiell anledning og det var en spesiell kjole;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Bruker kanskje 500.- i snitt i mnd på klær til barna. Har 3 av de, så vil ikke si jeg bruker mye i det hele tatt. Kjpte kjole til jentene og dress til gutten for til sammen 1500,- når vi giftet oss og det er vel det meste jeg har brukt en mnd på klær til de.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 JA... Jeg bruker nok litt for mye penger på klær spesielt etter at jeg endelig fikk jente, etter to gutter...Elsker å pynte og dolle henne..Så det blir en del kjoler og stasj utenom det vanlige også.. ) Kjøper nok desverre aaaalt for mye unødvendig, mange av plaggene blir ikke brukt mer enn en eller to ganger, men men... Ellers er vi storforbrukere av ullundertøy, bruker ikke noe annet undertøy på vinterstid til barna. Reimadresser kjøper jeg også hvert år + andre dyre vinterklær, og også en del fleece og bergans klær som vi bare MÅ ha +en del utstyr i forbindelse med fritidsaktiviteter... Også elsker jeg jo hjemmestrikkede klær også, kjøper en del av det også når jeg bare får tak i. På den "fronten" har heldigvis barna en snill farmor som strikker så får en del fint hjemmestrikk fra henne da. ) Har aldri regnet over hvor mye jeg bruker på klær men sikkert 20 -30 000,- i året (minst)....Er i grunnen galskap, jeg vet det! Men så lenge det ikke går ut over økonomien vår ellers -så ser jeg faktisk ikke noe grunn til at jeg ikke skal unne meg å shoppe litt til barna. Har dessuten en veninne som arver absolutt alt, så da er blir det jo litt "miljø" opp i det hele også... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå