Gruffalo:-) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Har kjøpt dette i julegave til min sønn og min søsters sønn.. Kjøpte en borsch benk, fra toys r us, og mannen der oppe overbeviste meg om at den dyre var den beste.. Nå ser jeg alle har den billige varianten, den som foldes sammen til en koffert.. Men, bare sett denne dyre på toys r us.. Blir liksom litt skeptisk... Noen som har en slik benk til smågutta sine og kan fortelle så vidt om de?
It's all about me Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Nå vet jeg ikke hvilken du har kjøpt, men guttungen har fått en fra Bosch som er smal og på hjul. En kamerat av han har den som kan foldes sammen til en koffert. Den sistenevnte er hundre ganger bedre og mer morsom.
Gruffalo:-) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Kan nok være den samme jeg har kjøpt som din sønn har da.. Den er smalere, og heller litt bredere enn den koffertbenken, samt at den kanskje er noe mer stødig... Det var i alle fall det han selgerduden sa.... Med en slik elektrisk borrmaskin på den ene siden...
ifie Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Storgutten vår har en Bosch-benk. Vi betalte .... 300kr, kanskje? Selve benken er nå så som så.. Den er vaklete og sjelden i bruk - bortsett fra at den blir båret litt fram og tilbake og demontert. Men verktøyet brukes en del! Storgutten vår er 2,5 år.
It's all about me Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Hmmm, nei da er det nok ikke den samme. "Vår" er ikke stødig iallfall, og ikke spsielt bred heller.
Tobias 25.01.07 Nr 2 16.04.09 Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Min gutt har 2.. Den siste var en sånn bosh, han fikk den av min bror til 2 års dagen sin.. de hadde jo sef pakka ann opp og skrudd ann isammen... Min gutt har vertfall ikke syns noen av de var no gøy.. er liksom ikke så mye og gjøre.. stå og banke i benken?? Den står enda på rommet hans og tror han har lekt med den ca 10 minutter tilsammen nå på snart det året..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå