Gå til innhold

Det er fortsatt baaaare min hemmelighet:)


enlitenpågang

Anbefalte innlegg

For dere som ikke har lest tidligere innlegg; Jeg testet positivt 11/11, men har ikke sagt det til samboer fordi jeg planlegger å pakke inn en positiv g-test og gi han i bursdagsgave. Han har bursdag i neste uke.

 

Har vært en stor utfordring å holde dette STORE for meg selv. Flere årsaker til det:

1. Jeg bare går rundt og smiler lurt og kikker på han hele tiden.

2. Hver gang han tar på puppene mine roper jeg AAAU!

3. Jeg er sååå trett og sover på dagtid (noe jeg vanligvis ikke gjør).

 

For å hindre mistanke har jeg de siste dagene lagt meg på kvelden med truse på, noe som betyr at tante Rød er på besøk. Har også sagt at mensen kom og spurt om han var skuffa, da svarte han såklart ja.

 

GUD så godt det skal bli når jeg endelig kan dele denne fantastiske nyheten med han:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, IMPONERENDE om du klarer å holde tett.

Eg hoppa opp og ned i senga og vokna både samboeren og hunden etter eg tok positiv test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Jeg måtte vise ham testen med en gang, og jeg ringte foreldrene mine samme dag. De har lengtet så lenge etter barnebarn, så jeg bare MÅTTE fortelle dem at jeg var gravid. Det ble mye tårer og latter da jeg fortalte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kjempeflink som har klart å holde for deg selv så lenge!! Jeg testet positivt idag og måtte inn og si det til mannen min med en gang!! hehe. Nå lurer jeg på hvor lang tid det burde gå før jeg sier det til familien? Man er jo litt redd for at noe skal gå galt, men jeg er av typen som tenker at det er bedre å ha et nettverk rundt deg som vet hva du går igjennom. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 6. uke:) Termin 23. juli.

 

Linemor: Jeg har opplevd MA i 16. uke. Da var jeg kommet så langt at alle visste at jeg var gravid. Syntes det var vanskelig og tungt at alle skulle vite hva som hadde skjedd. Men det var fint å få omsorg og forståelse fra nærmeste familie. Mitt råd er derfor at du forteller det til dem, men opplys om at det er en hemmelighet inntil videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei enlitenpågang!

 

Takk for svar! Jeg har full forståelse for at det må ha vært tøft å miste når du var kommet så langt, spesielt når alle visste det. Jeg har nok landa på å fortelle det til nærmeste familie rundt jul, og så kanskje si det til litt fler når jeg har passert mine 12 uker i januar. Jeg vil gjerne at mine nærmeste skal vite det for å ha noen å støtte meg til dersom noe skulle gå galt. Er jo ikke så godt å vite hvor synlig gravid jeg kommer til å være når disse ukene har gått heller, så vi får ta det litt i puljer. Jeg har fortsatt ikke forstått det helt tror jeg, det er så uvirkelig at det bor et lite menneske inni meg! Tror jeg vil ha en tidlig ul bare for å høre hjertelyd og vite at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...