Gå til innhold

Angående det å finne riktig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

DETTE ER IKKE ET INNLEGG FOR Å HENGE UT NOEN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....

Kom borti lagre-knappen, men det er nå like så greit.

Jeg lurer bare på følgende:

Hvilke faresignaler skal man se etter?

Mange sier jo at mannen var snill og omtenksom før babyen kom.

Det er jo ingen som med viten og vilje ønsker å få barn med en mann som er dårlig til å hjelpe til/ slem/ psykopat etc.

Skrevet

Liten vits i å signere anonymt nå når du har nick i hovedinnlegget.

Skrevet

:) Det går automatisk.

OK takk for svar.

Ha en god kveld

Skrevet

For min del var det viktig "å se an" mannen før jeg i det hele tatt gikk inn i et forhold med ham!

Vi mennesker har så lett for bare å vise de beste sidene når vi går inn i et forhold, og vi blir fort blinde av forelskelse.

Jeg vet en som en gang sa: "Se på hvordan han behandler sin mor!", så vil du kanskje se noe av det du vil få av ham.

Skrevet

Hmmm...ja vanskelig å si egentlig.

Men jeg tror egentlig kanskje det kan være noe i det hun over her sa at det var en som sa en gang.

Se hvordan han behandler sin mor...så vil du kanske se noe av det du vil få av han.

Den var ikke dum den,tror det er noe i det også se hvordan mennesker behandler dyr...er de snille mot dyr,er de også ofte snille mot mennesker.

Skrevet

Å vite hva DU vil ha av en mann FØR du finner deg en mann..

Skrevet

anonym 22.47:

Haha...de fleste vet vel hva man vil ha i en Mann før man finner seg Mann...poenget er om han fortsetter å være den Mannen etter en stund da eller forandrer seg.

Hjelper lite å vite hva man vil ha i en Mann før man finner seg en, om det viser seg at han bare er sånn i begynnelsen.

Skrevet

Det finnes bra menn som er i konflikt med sin mor. Kanskje mora har psykopatiske trekk...

Nesten mer bekymringsfullt å finne en mann som jatter med mora si i alt. Kan få et svigermorsproblem der, der svigermor prioriteres foran kona/samboeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...