Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 For meg er det mer skremmende å tenke på hvor syk hun kunne blitt av svineinfluensa enn eventuelle bivirkninger av vaksinen. Siden hun er astmatiker,er hun i risikosonen.Derfor fikk hun også vaksinen. For meg var det ikke et alternativ å ikke vaksinere barnet mitt.Men alle må gjøre som de føler er best for seg og sin familie. Heldigvis har hun ikke fått noen plager av vaksinen,bare litt vondt i hånda.
Hilde_85 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Så bra at du føler det var det riktige valget. Tror det hadde vært slitsomt å gå rundt å lure på om det var feil å vaksine/ikke vaksinere barnet sitt. Her er ingen vaksinert, men ingen er i risikogruppen heller, så jeg føler det er det riktige valget for oss
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Både jeg og gutten min er vaksinert også. Og jeg lurer på: burde vi ikke ha merket noe om det var blitt sprøytet gift rett inn i overarmsmuskelen? Ingen av oss har noen andre symptomer enn ømhet rundt stikkstedet. Personlig får jeg kraftigere bivirkninger av et par øl, så det får meg til å undres litt på denne vaksinemotstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå