Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Noen som har født før som har erfaringer med dette??? Hadde sex her om dagen ...er i uke 38.. Gikk med menssmerter hele neste dag... HM... Kan dette sette igang hvis man er moden nok.. i såfall blir det mye sex her fremover
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ta en titt her du: http://www.krakle.com/ventenett/igangsetting.html
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Takk for svar... Håper på flere
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Hei:-) Med førstemann prøvde vi dette med sex som modning/igangsettelse. Jeg fikk skikkelige sterke kynnere samme natt og dagen etter gikk slimproppen. Etter noen dager til kom litt mer av slimproppen og dagen etter der igjen gikk vannet og frøkna ville ut. Men om dette samleiet hadde noe å si, kan man jo aldri vite.
Termin 061209 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Hvem uke var du i da??
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg fødte i uke 38+2. Babyen var nok klar da, ellers ville hun nok ikke kommet.
Termin 061209 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2009 Da blir det mye sex i helgen her ))
lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Det kan iallfall ikke skade!!! Greit å nyte de siste dagene før nattevåk og lite privatliv setter inn også...;O)
dykkedama Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Men hva gjør man om gubben ikke vil ha sex da? hehe, må nesten spørre, siden min har panikk for å "skade" den lille, på tross av at han har blitt fortalt uttallige ganger at han ikke KAN skade mini:) hehe
Skogshuldra Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 der har jeg samme problem.. Mannen vil ikke ha sex.. Litt frustrert siden det er 9 dager siden termin og jeg er veldig klar for å få fødselen i gang nå... Men sex vil han ikke ha..
Termin 061209 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2009 Jeg må innrømme at sex frister ikke om dagen.. men vi prøver gladelig hvis det kan sette igang...eller modne Gikk jo med menssmerter sist helg, så blir det vel ratt fødsel etter denne helgen.. Sist helg merket jeg at jeg modnet... kjente igjen det siden de to forrige svangerskap. Tør ikke prøve før til helgen år det er greit med barnevakter hjemme Spiser bringebærbladkapsler også, kjenner de gjør underverker også.. har harde kynnere hele dagen lang.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Jeg gikk med maserier hele helgen før 1.mann kom. Da hadde vi sex flere ganger den lørdagen og søndagen,og mandagen etterpå (9 dager før termin) kom jenta. Etter hver økt, tok riene seg opp, og jeg merket at kroppen jobbet seg mot fødsel. Jeg er sikker på at sex'en virket! Med nr2 orket jeg ikke tanken en gang. Han kom 1 dag over termin. Da hadde jeg maserier og trodde ting var på gang hver kveld siste uken, men jeg sovnet og våknet like skuffet hver morgen. Jeg tror han ville komt før hvis jeg hadde orket sex, men det kan jo aldri bekreftes:) Denne gangen er jeg i alle fall sikker på at mannen min ikke får røre meg før etter nyttår. Jeg har termin 3.januar og vil drøye fødselen til etter nyttår. Men, rett etter rakettene er sendt opp, kan det hende jeg beordrer ham til sengs:) Så får gjestene våre bare underholde seg selv:) Ha ha... Nei, jeg får nok vente til de har gått, men etterpå kanskje:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 da jeg fikk førstemann.hadde vi sex på fredag kveld, riene kom natt til lørdag, og hadde da 2 cm åpning og rier da vi ankom føden lørdags dagen, de dabbet av natt til søndag, men natt til mandag 04.15 fikk vi ei nydelig prinsesse:) dog med hastesnitt, 3 dager over termin:) men var nok sex som satte det igang hos meg iallefall:)
Termin 061209 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2009 Dette er spennende lesning altså!!! Det blir sex her i kveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå