Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Tror faktisk at jeg har fått hemoroider! Det er blå klumper rundt endetarmsåpningen, ikke vondt, men ser ikke akkurat deilig ut (heh.. Høres ut som jeg sitter å studerer rompa her..) Hva gjør jeg?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Kjøp en hemoridesalve på apoteket som du smører hyppig på elendigheten, drikk masse vann og spis fiberrik kost. Unngå setevarme i bilen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 1 - Finn fram badebaljen til mini 2 - Fyll med godt og varmt vann (Ikke så du brenner deg!) 3 - Tøm oppi GRØNNSÅPE (Sånn passe mengde) 4 - Sett rumpe-stumpen oppi (Om du får plass?) 5 - Slapp av og kos deg i grønnsåpe vannet (Gjerne ha musikk på badet, og syng med) Det gjorde jeg, og til meg funket det! Mine hemoroider forsvant ganske fort (Jeg var "hardt" angrepet).
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Takk!! Har hørt at mange sliter med at de er vonde, så er vel best å bli kvitt de før det går så langt!! Men er det lett at de kommer tilbake etter smøring?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Det er bare danglebær, så tørk deg litt skikkelig i rævva så er problemet løst. Det er vel ikke helt normalt å sitte å studere rævhølet sitt heller?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Og det tok nøyaktig 10 minutter før noen slengte inn en spydig kommentar - ikke verst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå