Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Det var jo bare tull som kom fra vaksinemotstandernes side, de klarte jo ikke å svare på spørsmål. Kom med syke påstander uten bunn i fakta. Imponerende at de på den andre siden klarte å holde seg alvorlig syns jeg. Nei, jeg ble rett og slett flau på deres vegne. Pinelig
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ja, jeg ble også flau på deres side... De kunne i hvert fall hatt noen med kunnskap om vaksine som argumenterte mot da.. Det var i hvert fall flaut når hun nevnte at det var blitt sendt ut mange vaksiner med fugleinfluensa i, så får hun vite av han som har peiling at de aldri nådde markedet og ingen fikk den pga kvalitetssikring... Flaut var et godt og beskrivende ord
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Men de vaksinene skulle ha blitt brukt, det var tilfeldig at en lab i Tsjekkia oppdaget at det var levende virus. Google Jane Burgermeister, det var hun som saksøkte Baxter for dette. Uten henne ville ikke episoden ha blitt kjent.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Det høres ut som kvalitetssikring for meg da, at noen "tilfeldig" finner ut at noe ikke er som det skal være. Dette gjelder nok alle medisner også, alt blir kvalitetssikret.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Hadde man ventet noe annet fra Ypperten da?!?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Og at de infiserte folk med HIV, lederen for fhi sa at akkurat det hadde han ikke kjennskap til, siden det å infisere mennesker med HIV er ganske alvorlig så vill jeg tro at lederen for fhi ville ha visst om det tilfellet hvis det virkelig var sant, siden han ikke hadde hørt noe om det så kan man konkludere med at det ikke stemmer. Jeg satt forrøvrig og ventet på at ene debatanten skulle skrike ut "din soppbefengte kalkunfitte" det hadde nok blitt en redaksjon 1 man sent vile ha glemt:p hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 tja, jeg har alltid tenkt at yppert virker å ha god peil på det han snakker om (vaksiner) ustabil er han jo, men han viser jo til en masse "fakta", jeg har ikke forutsetninger for å vite om det han sier stemmer eller ikke. Men etter å ha sett dett programmet så skjønte jeg jo at "faktaene" han kommer med er bare tull. hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Huff...jeg synes alltid det er flaut å se folk krangle med bevis basert forskning og medisinske eksperter....Vaksinemotstandere virker så komplett uinteressert i å ta til seg fakta. De minner litt om trassige 3 åringer som IKKE VIL HØRE... he he Flauest av alt var jo å se Dr.Yppert sitte der...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 Ja, det er tydelig at ingen ting av det som forskningen viser er interesant for dem, de har bestemt seg på forhånd.. Å se yppert var jo kjempegøyt Han var en skikkelig raring hele fyren, ser han for meg sitte på anonymforumet og være storkjeftet
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Gubben mente at hele programmet måtte vel være sponset av legemiddelindustrien for å få flest mulig til å ta vaksinen, for makan til dumme representanter fra vaksinemotstanderne skal man vel lete lenge etter... Må si at det sier mye om de andre i aksjonsgruppa når hun dama blir valgt til talskvinne, hun prata jo bare uforståelig vrøvl...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #13 Skrevet 18. november 2009 He, he.. Ja, dette var flaut! Jeg syntes det var flott av de som er for vaksine å svare dem seriøst jeg Det er greit at folk tror og har meninger, men en må jo ha forskning, bevis og kompetanse før en gir offentlige råd.. Det er sikkert mange evneveike som tror på og blir skremt av den annonsen i Dagbladet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå