Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i hele meg. Gruggen inni hodet. Lyder er vonde, lys er verre, lukt er pyton og jeg er så slapp at jeg knapt gidder å puste. Det kjennes ut som noe har slått krøll på seg mellom eggstokken og blindtarmen. Har 4 biler hengende på nakken og smådjevler har bitt seg fast i fingrene. Jeg fryser. Nei, forresten, jeg svetter...eller nei, fryser. Har gåsehud på rompa og på lårene. Fryser i allefall på beina. De er forresten så ømme at jeg vurderer å kappe de av. Jeg har halsen full av sand. Magen bobler og syder og fjertene lukter død og dæven. Har en hjelp på hodet som bare blir trangere og trangere. Huden sprekker visst opp rundt på kroppen slik at nervene blir blottet. Dyna kjennes ut som den veier 500 kg. Jeg vil kveles. Har en ekkel smak i munnen som minner litt om råtten tobakk. Tennene er på tur å sprette ut av hodet og øyeeplene kan like gjerne gå samme vei, så får jeg letta litt på trykket. Når hjertet mitt først gidder å banke gjør det det i 120 oppi halsen et sted. Det klør infernalskt i ørene og i gangen ned til halsen. Tar snart flaskekosten og stapper inn der. Hvis jeg bare gidder å lette på kadavret. Bare tanken på å gå opp trappa til senga mi gir meg lyst til å skyte meg selv. Mannen min kunne sikkert bært meg, men egentlig ser jeg helst at han tar med seg ungene og forsvinner langt avgårde.......

Tror du jeg brygger på flineflensa????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ne du har nok ikke det. Bør heller dra og vaksinere deg i morgen slik at du er sikker på å unngå svineriet.

Skrevet

Er nok sist i køen der nede, desverre.

Skrevet

Var bare ironi fra min side etter dagens vaksinedebatter. Er nok stor sannsynelighet for at du brygger på influensaen ja. God bedring!

Skrevet

Vel, i følge folk her inne skal den jo ikke være så ille. Så jeg har nok pådratt meg et snev av noe fælt noe....

Skrevet

Kanskje fugleinfluensaen har oppstått igjen?

Tror du bør logge av slik at du ikke smitter oss andre..

Skrevet

Må innrømme at jeg lo litt da jeg leste dette, godt skrevet! :)

Men er glad for at jeg ikke har det som deg nå, høres ikke spes. behagelig ut. Høres mistenkelig ut som influensa av noe slag. Send gubben på apoteket i morgen for å kjøpe Tamiflu. Det skal gjøre symptomene og ubehaget mildere, og få det til å gå over fortere.

God bedring! :)

Skrevet

Imponerende at du klarer å skrive et så langt innlegg når du nærmest ligger for døden...

god bedring ;)

Skrevet

Jeg håper r'u ikke har stryki med Piri! Ville bare innom innlegget ditt for å si, at du nok mest sannsynlig ikke forgår av litt influensa. Som jeg forøvrig akkurat har hatt, og syns det høres skremmende likt ut det du beskriver. Send gubben ut etter tamiflu i morra, det hjelper på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...