Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hvordan kom det frem hvem han er?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 jeg tror det var ei som hadde truffet ham på ett dib treff som la det ut på nettet. så viste det seg at han var omtalt i lokalmedia og alle fikk se bilde av ham da de søkte på ham...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Hvorfor var han på et dib-treff? Har han rare fritidssysler??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Han var VELDIG aktiv inne på dib før han ble avslørt
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Men var de en "venn" som avslørte han da? for de treffene var vel kun for spesielt inviterte? eller?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Er han og Angelica (nicket) fortsatt sammen? Gift? Hun fridde jo til ham på youtube.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Hæ?? gjorde hun?? trodde det bare var noe tull de drev av med her inne jeg? Hoho,fortell mer!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Neida, såvidt jeg vet ble de sammen. Hot romanse visstnok. Mye skriverier da hun la ut en stormende kjærlighetserklæring på tuben og fridde..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Ojoj,her har noe gått meg hus forbi skjønner jeg! Det videoen er vel slettet den? Hadde vært gøy og se
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 han gjorde det jo veldig lett for andre å identifisere han da med de personopplysningene han gav ut her inne. Det sammen med at han gjorde alt han kunne for å være ekkel og provosere gjorde at noen (desverre?) valgte å gjøre en litt ufin ting som om å identifisere han. Men selv må jeg bare kommentere at jeg finner det veldig merkverdig at en person uansett kjønn velger å bruke sååååå mye tid på ett forum som DiB. Enkelte her inne burde virkelig skru av datan litt oftere og tilbringe litt mer tid sammen med barna sine.....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Er jeg den eneste som savnet Yppert her? Jeg tåler godt å bli kalt surfitte på et anonymt nettforum:) Og han holdt til på kranglesiden, som man da kunne være anonym på, så man visste jo litt hva man gikk til.. Kan ikke huske å ha sett innlegg fra ham på skravle (han så jo ned på platthetene og koseriet på skravle, hehe:) Nei, gi oss de fargerike!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå