Gå til innhold

Dr.Yppert på redaksjon 1 NRK vaksinedebatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hn ble avslørt med navn her på dib + t han har skrevet bøker mot vaksine osv,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke program var dette? Det ligger vel ute på NRK sine sider nå da?

Skrevet

Jepp. Redaksjon EN. husk dagens dato: 18.11. Ligger der.

Han overbeviste ovehodet ikke. Ingen tro på ham og konspirasjonsteoriene hans. Bærer skikkelig preg av hobby-snekker, og en som desperat søker mening / religion i tilværeslen.

Skrevet

Morsomt. I et innlegg her inne har jeg tidligere sagt at jeg måtte stole på myndighetene i denne vaksine saken, og at det for alt jeg visste var Yppert som ledet vaksinemotstanden. Og jaggu...

Skrevet

He, he... De hadde ikke mye å slå i bordet med de motstanderne i hvert fall.. De sitter med sine egen meninger og jatt og tull, så kommer han som har noe forskning på området med de gode saklige argumentene ;) Stoler heller på fagfolk enn på Dr. Yppert (som nok hadde vært kritisk til vaksinen uavhengig av bivirkninger ol)

Skrevet

Ja, jeg tror jeg må være mer aktiv på disse synsk-trådene heretter..

Skrevet

Geir Stene Larsen ser ut som en Caprino-dukke.

Skrevet

Hvis vi søker på Dr.Yppert og velger "alle forum" kommer det opp masse innlegg ypperten har bidratt til.

Utrolig at han tør opptre på TV hvis det er samme person som drypperten her inne...

Har ingenting å fare med i den vaksinedebatten...

Skrevet

HALLOOOOO....... og stopp en halv........ Nå trur jeg du holder på å vrikke tunga i ren opphetsning, anonym 20:46.

Nå trur jeg vi skal rede ut begrepene her litt. Jeg har forsvart ham JA, jeg har forsvart hans rett til å ha de meningene han har. Det betyr IKKE!!!!! Og jeg oppreper ordet IKKE!!!! og gjerne en gang til for å være sikker IKKE!!!! at jeg er enig i alle meningene hans.

Hvor har jeg sytet over at jeg vaksinert jenta mi. Hva har Yppert for roll i at jeg vaksinert henne? Og meg selv for den saks skyld. Om du klarer å tenke bare LITT selv så taler vel kanskje det for at vi ikke helt står på samme side der eller???

Det jeg antar du mener er syt ang vaksinering, er vel den usikkerhet jeg følt og gitt utrykk for ang denne drittsyken som alle andre.

Men velbekomme. Skyt på Yppert om du vil, men ikke bland meg inn i hans foretagende.

Skrevet

hu dama i rødt vrket heeeeeeeelt blåst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...