Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Er så frustrert. Min mann fikk tilbud for lenge siden om å kjøpe en gunstig tomt av familien. Han er eldst av barna og er veldig veldig hjelpsom for denne personen. Til tider lurer jeg på hvem han setter høyest, kona og barna eller familien... Han kjøpte den for 1.3 mill. Problemet er at det var kraftig motstand fra èn person med en gang. Og det har gått ut over meg. Jeg gledet meg veldig til og bygge hus der og bo der. Men pga all konfrontasjon den personen har gjort mot meg (3 ganger gått i fjeset på meg) er det med motvilje jeg bygger i dag. Lysten er minimal, men jeg tror det blir bra når vi er inne. Nå er vi så langt kommet at vi ikke kan stoppe opp. Alt i alt kommer det på godt over 4 mill. Personen har bedt om unnskyldning gjenntatte ganger, men røyner det på for personen får vi høre det igjen. Eller jeg får høre det... Sist var i våres, og det ble oppgjort. Nå føler jeg meg så dum for for n`te gang er det på`n igjen. Skal jeg gang på gang be om unnskyldning? Det værste nå er at personen har fått med seg en annen person, og nå bråker det pga noen vinduer. Jeg kan bare gi meg og gi dem disse (er 150 år gamle og jeg hadde planer for hva jeg skulle med dem) vinduene, men jeg er så lei nå at jeg absolutt ikke vil. Vi har nemlig og betalt 1.3 mill for tomta og disse vinduene. Kjenner det tar så på. Og stakkars min mann som får dette om og om igjen, og jeg blir sliten og begynner å mase igjen på at jeg ikke vil bo der... kjenner jeg er sliten nå.... Tror de ønsker å knekke meg helt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ingen som har seriøs mening? Skjønner veldig godt personen, på en måte. Men å bråke i flere år og innrømme å ha gått over streken, for så å bråke igjen syns jeg blir vansklig...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg fatter ikke en dritt av dette innlegget ditt hi...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Leste to ganger og prøvde å legge velviljen til, men skjønte ikke hva dette dreide seg om, jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 nei jeg klarer heller ikke å få helt tak på dette...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Bygge hus på en tomt som min mann fikk første rett på. Men som noen i familien lager bråk av. Som igjen går ut over meg. Min mann merker bråket bare pga meg som sier videre til han, de tør nemlig ikke å gå på han. Enkelt og greit. Ser jeg skrev helt på bærtur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå