Gå til innhold

Trenger hjelp ang. søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er straks 7 måneder... De siste ukene har han blitt verre og verre når det gjelder søvn.. Dvs... vi er egentlig veldig heldige.. han sover natten gjennom, noe han har gjort siden han var 3 måneder.. .Kanskje vi bare er bortskjemte:-)

Men, saken er at det tar mellom en halv og to timer før han sovner, selv om han gnir seg i øynene og sutrer som besatt før leggetid..

Deretter våkner han ofte etter en times tid og holder det gående i en time eller mer med sutring og gråting..

Vi prøver å ikke gi han oppmerksomhet når han våkner. Han får ikke komme ut av soverommet, men jeg tar han opp hvis han gråter. Står bare ved sengen og holder han til han slutter å gråte, og legger han ned igjen. Han blir gjerne liggende å turne i sengen, dra i sprinkelbeskytteren og vugge i krabbestilling mens han sutrer og gnir se gi øynene..

Hva gjør vi galt?.. Noen tips?

Jeg vil ikke la han ligge og gråte alene, men begynner å bli lei av å tilbringe kveldene på soverommet med en sutrende baby.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over igjen, synes dere gjør det helt fint som dere gjør det nå. Ville ikke latt han ligge og skrike. Du får heller glede deg over at dere har vært heldige så langt. Gutten deres høres helt normal ut.

Skrevet

Takk for svar.... men aahh... blir så lei... :-/// Det må da være noe lurt jeg kan gjøre?

HI

Skrevet

Overtrøtt? Ville prøvd å legge han tidligere en periode og sett om det kanskje ble bedre av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...