♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hvordan er formen da jenter?? Her er den så som så! Glad det er adventstid, jul og nyttårsfeiring, så går kanskje tiden litt fortere. Får to tette selv. Blir ett år mellom dem sånn ca om jeg går til termin.
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 jeg får mine to siste med 21 mnd mellomrom.. akkurat passe synes jeg
jurgita&runa&trym Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Det blir 17mnd mellom mine..og formen.....ja...ikke mye å skryte av :S De første mnd var mye bedre enn forrige gang, ikke mye kvalm eller trøtt. Men nå kom det bekkenlåsning,som jeg ikke hadde sist..og må bare si...AU AU AU ;(
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Vært borti bekkenlåsning selv, ikke noe å rope hipp hurra for det. Ja, 21 mnd høres helt perfekt ut. Viste ikke helt at det skulle bli så tungt å gå gravid såpass tett, men prøver å holde motet oppe
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Det er sant.. Tungt å gå gravid så tett... føler jeg har vært gravid i mange år i strekk nå... he he Jeg hadde bekkenlåsning i forrige svangerskap og det er helt forferdelig.. Ikke hatt noe nå..."bank i bordet" håper jeg slipper også.. Hadde probl. med bekkenet et helt år etter. Ble ikke bra før jeg ble gravid igjen..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Blir ganske møyaktig 24 mnd mellom. Relativt tett, men synes det er en perfekt aldersforskjell. Kjenner det er tyngre å gå gravid når man har en vilter liten krabat fra før, men har egentlig gått veldig greit så langt. Satser på det fortsetter slik
2 prinser i huset Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 16mnd mellom mine prinser!! Formen er vel igrunn grei! Men merker at det er tungt, ja... må settes igang 2 uker før termin, så jeg har "bare" 9 uker igjen. Tiden hittil har gått sinnsykt fort, synes jeg... Har jo så mye å henge fingrene i, så dette svangerskapet har vært bare halvparten så langt som det første. hvertfall psykisk sett. Har endel sterke kynnere, men har blitt forsikret om at de ikke har noen effekt! Så da krysser jeg alt jeg har (inkl bena!!) for at jeg får gå helt til uke 38. førstemann er født 4 uker før tiden, og var full i komplikasjoner, så var med nød og nippe jeg gikk med på å bli satt igang i uke 38. Drømmen er en lettere lubben overtids prins!! (første var knappe 2 kg) Han er nå frisk og rask, men de første mnd var tunge!! Så håper å slippe unna det denne gangen!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2009 Krysser fingrene for deg prinse-mamma'n Kjekt å høre at gutten din er frisk og rask i dag, selv etter en tøff start. Ja, må si meg enig. Selv om det er hardere denne gangen, så har tiden faktisk gått fortere. Er vel noe med spenningen man har ved å bli førstegangsmamma som får tiden til å gå så innmari sent. Nå har jeg jo ei lita ei som skal ha sin oppmerksomhet, kos og lek. Flott tid! Gleder meg til lillebror kommer. Lykke til
lillegull2imagen Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 blir 21 mnd mellom jentene mine:) fin aldersforskjell, da får de (forhåpentligvis) mye glede av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå