Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Skulle hatt mensen i dag(pleier å komme på formiddagen) Har tatt en EL-test som viste positiv, mener å ha hørt bla her at det kan tolkes på samme måte som en positiv graviditetest. Jada, skal på apoteket i morgen, men ble bare litt nysgjerrig her ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 ja det kan være at du er gravid! nå ble jeg nyskjerrig. Du får si fra når du har testet da
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Skal gjøre det! Har lyst å dra på apoteket nå, men joggebuksa sitter litt for godt, og jeg gidder rett og slett ikke å ta banen til jernbanetorget for å kjøpe test så sent.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Dytter litt jeg Lurer på om det er flere med den erfaringen
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Nå har jeg tatt testen og der var det en fin strek i gravidvinduet gitt Da er det bare å snekre sammen en bråte med unnskyldninger for å ikke drikke i en travel julebordsesong ;-P HURRA :-D
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg testet positivt med clearblue eggløsningstest da jeg var ca 5 uker på vei...hadde sex for harde livet men oppdaget først på ultralyd i det jeg trodde var uke 12 at jeg allerede var 17 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Er nok ikke mer enn 5 uker her, hadde mensen som normalt forrige mnd. Men alt er jo mulig da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå