1 høne i haneflokken-født Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 har snart lyst å starte jeg...........hehe
Trebarnsmamma2010 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Gleder meg veldig til å starte! Skal lage kalender til jenta på 4 år nå i løpet av denne uka. Så da skal noen av dagene gå til kakebakst. Regner ikke med det blir før rundt 10.desember og utover. Første året der jeg skal bake maaaange kaker Har fått mamma si koke/bakebok nå, så der er det mange gode minner å hente frem. Og så er jo jenta så stor nå at hun syns det er kjekt å være med, i små porsjoner Gleder meg veldig til jul. i fjor låg vi syke hele desember, så det ble lite julestemning da. Får ta dobbelt i år
Bromelia Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Det er jo bare å starte det... de fleste tørre småkakene holder seg gode leeenge. Tenkte jeg skulle sette i gang sånn rundt den 1.
snellapella Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 kanskje pepperkaker til 1. søndag i advent
<3lovebaby<3 Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Tenker å starte baksten så fort vi er i Desember:) Gleder meg som ett barn til å starte på juleforbredelsene:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg starter i desember:)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Har startet jeg, gjorde det i helgen. Men det er fordi jeg har termin på nyttårsaften og ikke vet når jeg vil føde. Minste jenta på 2 er prematur, så vil derfor være klar med noe om han bestemmer seg for å komme nå.
Fruen+jente okt.10 Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Har dratt i gang med Kakemenner(julebakst for meg) allerede, etter oppskrift fra noen av dere driftige damer. Jeg har gitt bort 3/4 av disse til jobben, svigers og ei venninne, og tok den siste idag. (Ble ca. 4 brett) Så jeg har akutt bakestopp frem til midten av desember, da gubbelure si lillepie kommer på besøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå