Gå til innhold

Sammenvoksninger/arrvev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter operasjoner i magen som barn har jeg store sammenvoksninger på innsiden av magen og arr på utsiden av magen. Vi prøver å bli gravide. Jeg må si jeg blir litt bekymret når jeg tenker på hva som kan skje hvis jeg blir gravid... hvordan det blir med arrene på utsiden av magen når magen vokser... og hvordan det blir på innsiden med alle sammenvoksningene når livmoren utvider seg og presser på ulike organer..

Til vanlig føles magen litt stram pga arr og sammenvoksninger/arrvev, så jeg tenker på hvordan det blir hvis jeg blir gravid...

Noen andre som har hatt samme "problematikk"? Hvordan gikk det isåfall med dere og den voksende magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan høre med legen din om dette er noe som kan by på problemer? Skjønner godt at du bekymrer deg, men det kan jo godt hende det ikke kommer til å gjøre noen forskjell :)

Skrevet

Hei, jeg har ikke stort arr etter operasjon, men ved en kikkhullsoperasjon ble det oppdaget store sammenvoksninger mellom tarmer og omkringliggende vev/organer. Aner ikke hvorfor det har oppstått, men har av og til vondt i magen (på samme sted hver gang) og jeg antar det har noe med sammenvoksningene å gjøre. Jeg fikk et barn i 2007 og hadde ingen plager med magen i svangerskapet eller etterpå. Nå er også nestemann på vei :) Legen har sikkert noen erfaringer og tips å komme med :) Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...