Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Har 7 dager igjen og fått for meg at jeg skal pakke baggen og ha den klar. Men hva skal jeg pakke i? Pakket først i en ryggsekk men det ble veldig rotete. Så tenkte jeg kanskje at en sånn håndbaggasje koffert (sånn liten med hjul, standard størrelse for fly) var mye lettere å ta med seg. Men virker det litt voldsomt å ta med seg koffert på føden?
søte lille:) Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hei:) Jeg har pakket i ryggsek til meg også har jeg pakket til babisen i stellevesken som hører til vognen..Mulig jeg har litt mye med meg,men orker virkelig ikke tanken på og savne noe når jeg er på sykehuset for da blir jeg så opphengt i det (vanligvis) at jeg må anskaffe det på ett vis..Også har je gikke så mange som kan orde for meg,så da må jeg bare gjøre det sånn. Samt at jeg har med en liten veske til selve fødsel som bodylotion,lebepomade,musikk,nesespray,morgenkåpe,noe å skive ned tanker på etc.. Begynner å nærme seg nå ja,hvor skal du føde?
Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Synes du håndbaggasjekoffert høres voldsomt ut? Jeg har bare små ryggsekker, eller store "speider" ryggsekker... Jeg lurer bare på om den passer inn i et vanlig sykehus skap. Vil ikke ta altfor mye plass heller:-p
Jahoo Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 jeg har pakket to små håndbagasjekofforter jeg.. Mulig det er mye, men vi skal jo sove på hotellet i tre dager og kamera og ting tar jo plass.. Lesestoff er også med.. tror den fødebaggen henger litt igjen fra gamledager, men hva vet vel jeg..
Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Det var godt å høre, tror nok jeg ender opp med det jeg også. Kan absolutt ikke huske hva jeg pakket i sist. Tror ikke jeg hadde noen bag klar heller den gangen.. hmm..man blir mer organisert med åra, eller kanskje jeg bare har mer tid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå