solstråle69 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 innfører avgift på bio-diesel. Kjenner jeg ble litt "flau" nå. :-(
solstråle69 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Hi, hi, hi! Samfunnsengasjementet er på topp blandt Dibberne ser jeg! :-)
~sjiraff~ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Er så opptatt av vaksinering av biodrivstoffavgifter ikke engasjerer så mye. Tar uansett toget så bryr meg svært lite om drivstoffavgifter.
solstråle69 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Er det ikke "rart" hvordan vi er oss selv nærmest? :-)
~sjiraff~ Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Sånn er vi vel alle, og egentlig er det ikke så rart )
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Nå er det jo ikke sånn at biodiesel er et udelt positivt alternativ til bensin / diesel. Om hele bilparken skulle gått på biodiesel, ville en stor del av verdens fattige befolkning sultet ihjel. Jeg synes man heller burde bruke krefter på forskning på andre drivstofftyper til biler.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Enig med tosøtesmå....... Eller satse mer på kollektevtrafikken. Den er ikke optimal i mange byer og kommer du litt ut på landet så er den nesten fraværende. Kjør kollektivt får vi beskjed om. Ja da, hvis man finner en buss så......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå