Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Noen som har tatt dette fra uke 38 og følt at noe skjedde etter en dag allerde?? Er det mulig?? Har hatt mye tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet, tok kapsler i går og i dag vet jeg ikke om det går over natta. Kan være tilfeldig, derfor jeg spør om noen har opplevd lignende?
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2009 Håper noen har erfaring med dette...
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg dytter opp igjen:)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Dytter litt for deg jeg også Har ikke hørt om umiddelbar virkning. Tenkte å bruke sånne kapsler selv fra den uken det er annbefalt. hadde riiimelig lang åpningstid sist, så om dette kan hjelpe litt på det så vil jeg prøve. Hørt det skal hjelpe på lukkingen etter fødsel også. Intresangt!
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 I mitt forrige svangerskap begynte jeg med kapsler fredag, fikk litt murring i korsrygg lørdag. Kjente ikke mer før vannet gikk med et splasj tirsdag morgen, 4 dager etter oppstart og jeg var da 38+3. Kanskje tlifeldig, men startet med kapsler i går, hatt mye murring i dag, men tror ikke det nærmer seg fødsel enda. Håper på å slippe overtid.
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2009 Takk for svar:) Dette er jo veldig spennende.. Er så klar for fødsel nå.. Er så tung og har så nedtrykk.. Hadde blod i urinen hos jordmor på mandag.. det kan jo være et sprengt blodkar bare det da... men jeg håper jo
Termin 061209 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg har bare turt å ta to om dagen jeg.. men det står at jeg skal ta 2x 2 om dagen... Hvor mye tok dere?? Redd for styrt fødsel.. min forrige fødsel var RASK!!!
JOYCE Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Ved begge svangerskap (er på slutten av nr 2 nå) så begynte jeg med kapslene med engang jeg fant ut jeg var gravid. 1 kapsel hver dag. Det er ingenting i veien for dette, men grunnen til at Helsekostbutikkene sier etter en bestemt uke er fordi det ikke er dokumentert erfaring/fakta. Jeg har tom plukket bringebærblader (må gjøres før bærene kommer), tørket og laget te av dette. Har en mor som er utdannet innenfor akupunktur, naturmedisin o.l, samt at med kinesisk bakgrunn i familien er dette en eldgammel tradisjon/naturpreparat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå