Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Det har seg sånn at gutten min har ofte våte buksen sokker da han kommer hjem fra bhg..de bytter klærne hvis de blir våte men det jeg lurer på er om hvorfor han blir våt stadig vekk..ikke hver dag men ofte. han har undertøy og ute klær som holder tett så fatter ikke hvorfor han blir våt igjennom dem?? sko har han også tette (sherroks eller hvordan det staves) begynner lure på om de ansatte ikke sjekker han da han har kledd på seg eller om han virkellig ruller seg rundt på bakken dagen lang(skulle tur det)hehe .. jeg har ikke noe mot møkkete klær eller våte klær.det er unger de må få lov å leke men det jeg er litt bekymret for er at han er våt ofte.. flere enn meg??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Kanskje han søler når de vasker hendene?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Han er vår nede på buksa og sokkene er helt våte.
Willy Wonka Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Min gutt er også klissvåt flere ganger pr. dag i barnehagen. Henger alltid skiftetøy i 1-2 poser, pluss at han tar i bruk barnehagens klær når det er slutt på skiftetøy. Hvorfor?? Jo, fordi han LEKER og er aktiv og som barnehagen sier: Han BADER i sølepyttene. Det synes jeg er flott....jeg synes det er flott at gutten min er så aktiv i barnehagen når de leker ute. Gjør meg ikke noe at han blir våt. De kler på skikkelig, men det er umulig å ikke bli våt slik min gutt "bader" i sølepyttene. Hver eneste dag tar jeg med vått tøy hjem. Slik er det på denne årstiden.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Takk for svar:) ja jeg har ikke noe imot at han blir våt.vet at han er aktiv og leker masse og det er veldig bra.verste jeg vet er unger som ikke for lov å bli møkette eller våte fordi det er for stor jobb for foreldre å vaske tøyet en extra gang. men da vet jeg at det ikke er klærne hans men at han bare er aktiv hehe og godt det finnes flere. følte bare at dte er han på avdelinga som bytter våte klær mens andre er tørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå