Akkuratja Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Koldtbord utgår, men ønsker tips til mat som kan lages uten å bruke 3 dager på det. Det blir mellom 15 og 20 gjester så må være noe som går greit å lage til så mange. Blir superglad for alle tips.
Helverine Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Tapas Trenger ikke å ha så mange sorter, bare mer av hver, og da burde det ikke ta så veldig lang tid
Bromelia Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Gryterett med ris, salat og brød? Spekemat med eggerøre, potetsalat, salat og brød? Sodd eller lappskaus med flattbrød. Lasange? Det kan man lage dagen før, og steke samme dag. Den kan også stå en halvtime før man begynner å spise. Også med salat og brød.
M@msen Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Taco suppe med focacabrød til:) Det serverte jeg i 30 års laget til mannen min, STOR suksses..
Skilpadden Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg blir 30 rett før jul, så kommer til å lage risengrynsgrøt og saft. Veldig enkelt, men det viktigste er å samle vennene mine. Hva med lasagne, salat og brød? Du kan lage lasagne i langpanne, så får du en del porsjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå