TBmaibaby2010 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Er i uke 13 og merker at nå MÅ nye klær kjøpes! Hvor langt var dere på vei når dere kjøpte klær for gravide, og hvor har dere handlet? Har dere kjøpt klær for gravide eller vanlige klær i større størrelser?
Helverine Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hr kjøpt en del mammatøy nå, er i uke 18+4. Kjøpte noen skrekkelig vonde mamma dongeribukser på HM. Søppel!! Nå har jeg endt opp med mammatights. Å kjøpe vanlige klær i større str funker ikke for meg...Da drukner jeg først, for så at de blir for små senere
TBmaibaby2010 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Hm...Har i grunn skjønt at de fleste liker tights og strømpebukser best... men blir det ikke kaldt nå utover mot vinteren? Selv er jeg ikke vant til å gå med tights...
Skilpadden Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg begynte vel med det rundt uke 12 begge gangene. Noen klær passer lenger enn annet. Jeg kjøpte det meste av mammaklærne mine på H&M, og var for det meste veldig fornøyd. Mye fint der, og ikke så altfor dyrt. Men mamma-truser har jeg aldri kjøpt! De er forferdelige... Litt forfengelig må det da være lov å være! ;-)
TBmaibaby2010 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 HM skal besøkes i løpet av de nærmeste dagene Hehe, ja ikke sant!
Elinlita Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Jeg er i uke 26 og har ikke handlet mammaklær enda jeg. Tenkte at man ikke begynte med dette før i slutten av svangerskapet jeg...?
TBmaibaby2010 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2009 Det er vel forskjellig alt ettersom hva man føler for selv...
_Løvemamma_ Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Jeg brukte vanlige klær til rundt uke 25, da begynte buksene å bli stramme. Brukte vanlige topper og singletter til ca uke 30, men da var det ikke snakk om at de dekket hele magen lenger. HM har en del topper som både passer gravide mager og kam brukes som ammetopp, de har jeg kjøpt en del av. Helt enkle og billige er de. Har også gått opp en del i bh størrelse, da har jeg kjøpt bilige amme-bher der i håp om at de kanskje også passer etter svangerskapet. Tunika er veldig greit når man er gravid, og kan også brukes senere HM har mye greit og billig, men buksene deres for gravide synes jeg er helt grusomme i passformen. Det er nok det eneste jeg har brut noe særlig penger på av gravid-klær, dongeribukse fra polarn o pyret. Vil ikke anbefale vanlige klær i store størrelser, de sitter helt feil over alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå