Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Å besøke venninner /foreslå å finne på noe, tenker jeg... Jeg pleier å sende melding til ei venninne ca en gang i uka, noen ganger litt sjeldnere, hører om jeg kan komme på besøk med ungen (hun har en like gammel), eller om vi skal trille tur eller noe. Hun står fritt til å si nei. Søstera mi mente at det får være måte på mas, hun hadde klikket om noen hadde vært så innpåsliten som meg :/ Hva er vanlig? Jeg har bare en annen venninne, og hun prater jeg med hver eneste dag, så jeg synes at dette er lite...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 høres helt passelig ut spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 høres helt passelig ut for meg også ,en gang i uka/hver 14.dag.men merker du at denne venninna di bare lar det være opp til deg å ta kontakt?tar hun kontakt selv og spør om dere skal finne på noe sammen?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Det hender at hun tar kontakt også. Men det er helst de gangene hun har avslått et forslag fra meg, da er hun kjapt ute med et annet forslag f.eks. Det er ikke så veldig ofte hun kommer med noe helt ute av det blå. Men det kan jo hende at det er fordi jeg kontakter henne såpass ofte? HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Jeg synes det høres fint ut. Forstår det slik at dere begge går hjemme med barn? Er vel bra å få være litt sosial også da.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Om jeg hadde vært hjemme i permisjon hadde en gang i uken vært fint, men er man i jobb blir det kanskje litt mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå