Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Eller ikke barnehagen egentlig, men de har hatt en ny vikar noen ganger på avdelingen til snuppis nå i det siste, og hun er så rar! Håper virkelig at hun ikke får fortsette der. I dag når jeg henta tuppa mi spurte jeg litt om hva de hadde gjort ettersom hun var kald når jeg henta henne... Jo da, de hadde vært ute, og med det været som er her nå, hadde det blitt regntøy. Greit nok, men jeg måtte jo bare spørre om hun ikke hadde tatt på fleecedressen under? Svaret var jo bare til å le av. "Ja, angående det. Dere kunne ikke tatt med en annen dress til henne, hun liker den ikke. Nekta å ta den på seg i dag, derfor er hun nok litt kald..." Jenta på 2 år sier at hun ikke liker fleecedressen sin?! Vi snakker om jenta som ikke liker noe som helst om dagen, og som kosa seg i fleecedressen sin senest i helga. Men for all del, jeg skjønner at dattera mi kan være vrien, men ikke å kle på henne nok når det er kaldt, og hun er litt småforkjøla? Det blir for dumt syns jeg.
Ranveig R Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Det høyrest ut som om dama ikkje har særleg erfaring med småbarn... Alle som har barn (eller som har jobba med barn ei stund) veit jo at ein 2-åring (eller ein 5-åring for den saks skuld) ikkje kan få bestemme kva dei skal kle på seg av yttertøy. Barn MÅ ha tøy på seg, så får dei heller skrike mens dei blir påkledd... Ville tatt det opp med ped leiar på avdelinga eg, dette er jo på ingen måte akseptabelt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Syns det hørtes veldig slakt ut! Skal hun fryse fordi hun ikke vil kle på seg? Er det frie regler der kanskje? Så de barna som ikke vil skifte bleie skal gå med avføring fra kl.10 til foreldrene henter også da? Hadde tatt det opp med avdelingsleder. Håper de kler henne bedre fremover så hun slipper å være kald stakkar!!
Gjest Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Tok det opp med pedleder i dag. Hun beklaga veldig, og det var visst ikke den eneste klagen de hadde fått på denne personen. Det er egentlig ikke fri oppdragelse der nei. De er faktisk veldig flinke på regler og orden. Det er nok bare denne ene vikaren som er på bærtur. Men hun var varm i dag når jeg henta henne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå