nyttårsbabyimagen Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Har Quinny fresstyle xl sportsvogn fra før, men vil bytte den ut, er ikke fornøyd. Synes den er altfor tungvint å sette opp, ikke god nok å ligge i, og litt ''slarkete'' Barnet som skal ha vognen er 1år. ERFARINGER!?? på forhånd takk:)
Tnica Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ingen erfaring selv, men har blitt anbefalt Emmaljunga fra flere i familien og venner. Hos blir det kjøpt inn Emmaljunga city cross over nyttår:)
saa09 Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg tror ikke du kan legge ned ryggen helt vannrett på emmaljunga, men det tror jeg du kan med brio. Jeg vill valgt brio!
Skalhaentil:) Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jo da, ryggen kan legges helt ned. Har Emmaljuna og er veldig fornøyd )
malleleo Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 har både emmaljunga edge duo og city cross! anbefaler city crossen da den er lettere, og bare helt fantastisk:D
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Har ingen erfaring med brio, men har brukt city cross til gutten min i snart tre år. Er superfornøyd med den. Så fornøyd at vi har gått for tvillingversjonen til de to små som er ventet. Ei utrolig stødig, pen og lett vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå