Gå til innhold

Hvem ruger fortsatt??


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på hvem som ennå går hjemme og venter på at tegn på fødsel skal melde seg???

Jeg er her, har termin 23.nov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ruger og ruger : ) Termin 27. men skal på sykehuset til vurdering på fredag. Mulig jeg blir satt i gang da, eller at det blir keisersnitt for babyen min er stor 35 % over gjennomsnittet målte de. Blir i alle fall ikke overtid på meg, så nå skjer det heldigvis noe snart... tungt, gleder meg til å se han snart. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

va på sykehus idag pga kløe- men de fant ut at d va litt for lite med fostervann. ellers alt fint- så skal igangsettes formiddagen imårra. ha hatt fin&koseli siste kveld hjemme med risengrøt&gløgg&peise&go del sammentrekkinger- få sjå blir d noe før oksytocin...:) termin va 21. lykke till alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt, termin 22. november.

Arghh.... har ingen symptomer på at ting nærmer seg.

Blir sikkert å gå over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG! Termin 22., Jeg er veldig klar.. Føler jeg har masse symptomer på at ting er i gang, men våkner like gravid hver morgen! Nå har jo alle andre begynt å mase også!! Jaja, han kommer når han kommer.. Og det blir så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt her like rund 9 dager over termin... Begynner å bli lei nå.. Tror jeg får gjøre litt husarbeid og gå en laaaang tur med hunden... Kanskje det gjør susen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her! termin 15.nov, men forts venter jeg. har hatt enormt m kynnere de siste to døgnene.var på sykehuset iantt men hadde kun en cm åpning. fikk pinex forte noe som hjelper bittelitt. er utrolig lei og disse kynnerne er mye kraftigere en voldsmomme menssmerter.enn hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjenner at aktiviteten i kynnerene øker for hver dag, og at smertenivået av og til kan nå nye høyder.... Men, tror ennå at det er noen dager til det skjer noe her...

Heldigvis er nattene mine enn så lenge ubeskrivelige rolige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 dager over termin nå, og synes ikke det er mye som tyder på at det skal skje noe med det første. Har ingen merkbare kynnere, men litt nedpress av og til...kan være litt vondt noen ganger, men varer veldig kort. Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt her:) termin den 22, hatt mye vondt i rygg og nederst image, håper på at noe skjer! men har innstillt meg på at det er flere dager igjen! hehe lykke til alle sammen:D

 

sender babystøv til dere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her sitter vi fortsatt og venter. Baby vil ikke ut ennå. Hadde termin i går. Prøver å bare slappe av og overtale meg at baby kommer når baby vil og ikke når jeg vil :-P Men ikke lett. Jeg har prøvd litt av hvert, Bare for å holde meg busy, og se om noe virker. Bringebærbladte, modningsakupunktur, ananas, sex, vask av hus, gå lang tur. Ja, litt forskjellig, men bare for moro skyld. Og håpet er jo at fødselen blir lettere, ikke nødvendigvis at den skal sette i gang. Jaja, lykke til alle sammen, nå vil vi ha babyene våre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda her er jeg ennå, 9 lange dager over termin.. Merker ikke det store ennå, eneste er mesnmurringer de siste tre dagene, så håper hvertfall at noe skjer! Var litt friskt blod som kom i natt da jeg var på do, så vet ikke om det betyr at noe er på gang.. Kjenner hvertfall ikke så mye nå utenom disse murringene som sagt..

 

Men nå nærmer det seg for oss alle uansett, snart sitter vi med babyene våre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...