Romeren Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Klementin Nei, bortsett fra at jeg pirker på andres benevnelse av frukt, og generelt bruker alt for mye tid inne på bim-forum, vasker jeg og venter på at fødsel skal sette i gang...
søte lille:) Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 mmmmm..Har spist 6 stykker alerede,men nå fikk jeg lyst på mer så tror jeg må ta meg en tur i butikken..Ellers venter jeg også på at fødsel skal starte snart:)Alt i heimen er klappet og klart ,så her sitter jeg da,på bim!!
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Greit Klementin Er du over termin?
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Søte lille : Er du over termin? Bare jeg som har mange uker igjen?
søte lille:) Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Nei har termin om 2 dager,så burde vel ikke satse på at det skal skje noe før,men er så lei av å være kvalm,ikke sove også gleder jeg meg så veldig til å møte lille jenta..Greier nesten ikke å vente:)
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2009 Ah, får ikke håpe du går så lenge over da ^^, Gleder oss masse til å møte vesle-jenta vår vi og, men har ikke termin før utti januar : ( Skulle helst hatt henne her NÅ !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå