fjollefrua Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 har akkurat kommet hjem etter operasjon av foten... Lettere sagt, de har brukket stortåen min, for deretter å plassere den "riktig" å skru den fast igjen... :S Føler meg skikkelig hjelpesløs her jeg ligger, men bra jeg har en sympatisk og snill gubbe... Får ihvertfall gjort litt PC arbeid da. Så jeg slipper ha dårlig samvittighet for å ikke jobbe noe. Er jo tross alt snart årsslutt, og regnskapet skal leveres.. (selvstendig næringsdrivende)... Men det skal bli spennende å se når mini kommer hjem... Og mamma ikke får gjort noen ting... Må ligge med benet høyt i 3-4 dager. Jippi.... Ble litt syte innlegg dette, men deilig å få ut litt frustrasjon.. Tips til nyttige ting å få gjort i halveis liggende positur tas imot med stor takk...
Franz Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Les ei god bok Skriv julekort Skriv liste over hvem som skal få julegaver og hva de skal få,da blir alt enklere når man drar på shopping Lykke til og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå