C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Håper alt er bra der inne... har mistanke om tvillinger så er for og avkrefte/bekrefte det .. (fant to hjertelyder med forskjellige slag per minutt og på forskjellige sider av magen, derfor mistanken håper alt er bra med babyen/e ihvertfall kjønn håper jeg ikke på at de ser enda egentlig, er bare 13+4 så er nok litt tidlig merker pulsen stiger bare jeg ser på klokka
MissMe*med*lillegutt Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Masse lykke til ! Blir spennende å høre resultatet når du er tilbake!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Takk for det =) jeg er tilbake og det lå en veldig aktiv liten krabat inni der, ÈN! =) alt av mål stemte eksakt med hvor langt jeg er på vei.. fikk med tre klare fine bilder og junior lå og vinka til mamma og pappa *forelsket* hehe... helt herlig og se at alt var bra ihvertfall... bare og glede seg til ordinær UL nå da om en mnd
GledeGlede Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Så godt å høre at alt var bra der inne! Nå kan du forsøke å nyte svangerskapet, og glede deg til den ordinære UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå