Yvonne83 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Begynner aa faa litt panikk her..... er saa mange som nesten er ferdig med baby shoppingen allerede!!! Og vi er saa vidt begynt!!! Stresser litt med barnevogn! kanskje noen kan hjelpe...... Har forelsket meg helt i TFK joggster twister men finner den liksom ikke i noen butikker eller nettbutikker...... Dere som har denne fra for. Hvor kjopte dere den??? hadde haapet paa aa finne den paa nettet kanskje litt billigere..... Noen som vet????? Tusen takk!
LilleBoo Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Gå inn på www.barnesikringen.no Tror de har den der. Er selv i gang med prosessen å velge vogn, frustrerende oppgave. Aner ikke hvor jeg skal starte. Lykke til
SnartToGull Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 de har den på barnas hus... www.barnashus.no lurer litt på å kjøpe denne vognen jeg også...eller quinny freestyle 3xl.....me huff, ikke vet jeg...kanskje bugaboo cameleon.....vansklelig å velge...blir veldig glad for tips!
Spire nr.2 <3 Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Ikke få panikk,vi er flere som ikke er ferdige Vi har termin i slutten av mars,og det er helt tilfeldig at vi i det hele tatt har handlet noe.Vi fant stellekommode&seng superbillig,og kjøpte derfor det!!Bortsett fra det,så har jeg bare handlet litt klær,og det er det!!Det er fortsatt flere mnd igjen,så jeg stresser ikke!Koser meg med å se meg litt rundt og planlegge hva vi skal handle i januar,på salg ;)Så ikke stress,kos deg
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Jeg anbefaler den vognen på det sterkeste!! Helt topp!! Du får den på Barnas Hus ja:) Jeg kjøpte den til min lille guttebass i fjor, og siden jeg nå skal ha en til skal jeg kjøpe samme vogn i tvillingversjon:) Lykke til med forberedelsene. De skal ikke være stress, men kos deg med dem:)
maibaby2012 Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Hei. Jeg har TFK jogger twist til min datter på 11mnd. Bagdelen digget jeg, den var bare super. Stor og romslig og lett å ta av og på vogna. Brukte den faktisk i 7mnd. Sportsdelen er også fin, men det jeg hater med den er glidelåsene i sidene når ryggen skal legges ned, og den lille lagringen under som er nesten umulig å komme til i når barnet sitter i vogna. Dette var grunnen til at jeg absolutt ikke ville kjøpe tvilling/søskenversjonen av denne vogna. Vogna vår kjøpte vi på en reflex butikk. Lykke til med kjøpet! Det er faktisk ikke så lett å vite hva en skal se etter! Baggen er viktig, men det er sportsdelen en bruker lengst...
humlebia Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Hei hei....jeg har kjøpt denne vognen. De har den på barnas hus...men jeg har kjøpt en brukt en. Fikk den sååååå mye billigere. Den var veldig pent brukt og fin. Ligger mange på finn.no Prøv der om du vil kjøpe brukt!!!......Den er veldig fin fin;)
sunshine08 Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Ta deg en titt på www.kiddies24.com. Der har de vogna til en gunstig pris. Sikkert noen ulemper med å kjøpe den i utlandet, men det er i hvertfall mye billigere. Prisene der er inklusiv tysk mva på 19% som du kan trekke fra og legge til norsk mva 25%. Altså en diff på 6%. Euroen er jo ganske lav nå for tiden også. Tror frakten er på 40 euro. Hvis ikke er det jo endel som selger disse vognene brukt på finn.no:) Håper du blir fornøyd!! Lykke, lykke til!!
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Slapp av!!!!!! Man trenger egentlig nesten ingentng jo, er så masse stress og hysteri altså.. Kjøp hvis du har tid og penger, og lyst, men ikke stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå