Gå til innhold

Mannen min vil ikke ha sex...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid (jeg er i 2 trimester nå), vil han ikke ha sex med meg. Han sier at han synes det lukter annerledes av meg når jeg er gravid og at han ikke klarer det når jeg har et barn i magen. Han var slik sist også når jeg var gravid.

Vi har snakket en del om det, og han sier at det blir ikke noe sex før hvertfall barnet er vel halvåret. Jeg blir veldig lei meg, føler at jeg ikke skal taes på i det hele tatt.

Føler heller ikke for å presse han på noe vis, for han er tydelig på dette.

Noen andre som har eller hatt det sånn? Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg det og. Han er egentlig ikke veldig glad i sex uansett, men de gangene vi har sex har vi det godt. Nå som jeg er gravid igjen vil han ikke røre meg, men noe av det henger nok sammen med at vi hadde en sen ma for noen mnd siden. Nå har han en fin unskyldning til å slippe. Blir såret. Bare jeg tar på ham nedentil tar han hånden min bort.

Skrevet

Dette syns jeg var rart.... Men så fort du har fått ut ungen så får han nok lysten tilbake. :)

Skrevet

Når kvinner ikke vil ha sex pga at de er i dårlig form, ikke har lyst, har smerter eller andre grunner så forventes det at menn skal akseptere dette. Burde det ikke da også aksepteres at mannen ikke har lyst?

Fra det kjentes på utsida så var ikke mannen min videre ivrig han heller, og det var greit. Det har ingenting med deg som person, men det er omstendighetene. Lukten forandrer seg også, og enkelte menn reagerer ved å miste lysten. Men dere bør snakke sammen, det går an å være nær uten sex også.

La ham få fred i denne tiden på det området, vis såpass respekt for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...