Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Bare fordi "alle" andre har det?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Lettere og billigere(i forhold til mobil) å holde kontakt med venner og kjente.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Nei, fordi jeg synes det er kjekt å dele bilder og tanker med andre. Samt å se hva de mener om ting. Men nå i det siste synes jeg det har blitt litt kjedelig, kanskje pga den nye layouten...
Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg ble for et par uker siden omsider så nysgjerrig på hva dette var for noe etter å ha blitt mast på i over 1 år av venninner at jeg opprettet profil. Og fant ut at det er veldig koselig! Funnet igjen mange tidligere venner/venninner og har mer kontakt med nåværende venner. Er forsiktig med hva jeg selv skriver da, og legger ikke ut bilder av ungene, men snoker gjerne på andre sine ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Dele bilder og tanker? Høres skummelt ut. Hva er layouten?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Jeg har nettopp laget meg en profil der inne. Men jeg skjønner meg ikke helt på FB. Finner liksom ikke ut hva som er så stort med det. Og forstår ikke helt hvordan alt fungerer der. Men jeg gjorde det vel fordi jeg hører at så mange er der inne..... Mulig jeg er for lite nerd til å forstå, men mine tanter og onkler er jo der. Så det kan ikke være så innviklet. Jeg finner det vel ut etterhvert:) Men syns liksom ikke det er så artig å være innpå der, så det kommer vel til å ta sin tid før jeg forstår....... Det er liksom bare å skrive noe på veggen til de enkelte og å finne venner og kjente. Hva er liksom så morsomt med å holde på med det i lang tid? jaja, får se om jeg gidder å ha profilen der så lenge. Eller kanskje jeg bare stikker innom en sjelden gang for å kikke.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Holde kontakten med folk. Snoke på gamle kjente og klassekamerater.. haha.. Spille mafia wars.. (btw endelig lvl 368.. Woohoo) *nerd, uten liv* Er jo litt kjekt at alle har fb, er jo morsomt å se gamle kjente..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Så det er altså mest for de som er innmari nysgjerrig? Og kanskje ikke har så mye og finne på ellers?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Jeg er der mest pga nyskjærrigheten min
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 Selvsagt.. Face er tidsfordriv.. Man ser jo alle de som poster ting de har klart på farmtown\ville, mw, cafeworld, noe fiskegreier, poker, osv.. Hehe, mange som spiller der hvertfall.. I tillegg til å holde kontakten med folk. \nerden.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Hehe. De spillene har jeg aldri hørt om... Så fb er for nerder.. Ikke bedre og faktisk besøke folk enn å sitte å prate over dataen da? HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Kan man besøke folk i rl? Tja.. Si det.. Er vel lettere å besøke dem på gården, cafen, akvariet osv..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #13 Skrevet 18. november 2009 Er der for å snoke,holde kontakten med venner,bekjente og familie.Se på hva de driver med,se på bildene demmes osv. Legge ut skrytebilder,fordi jeg er stolt av det jeg har,og venner og familie som bor langt vekk synes det er morsomt å følge med på hva vi driver med,å de synes det er gøy å se på bildene vi legger ut. Følge med på gamle klassekamerater og gamle venniner. Synes Facebook er helt topp jeg. Jeg elsker å se på bilder,å synes det er morsomt når venner og familie legger det ut. Pluss at det er mange forskjellige grupper man kan melde seg inn i. Legge ut filmer kan man også. Helt suverent:) Å vis man er nerd for at man er på Face er halve jordens befolkning nerder:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #14 Skrevet 18. november 2009 Fordi jeg bor i utlandet, og liker å ha kontakt med familie og venner hjemme i Norge. Har du noen gang tenkt over den grunnen, HI?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #15 Skrevet 18. november 2009 Jeg har bodd MANGE steder, både i inn og utland! Jeg har funnet venner som jeg var utveksligstudent med for snart 20 år siden, og har funnet igjen mange gamle kjente. Hadde det ikke vært for FB hadde jeg neppe hatt den gleden. Har man bodd på samme sted hele livet og alle vennene man har på FB bare er klassekompiser, kolleger eller nær familie skjønner jeg at det kan bli litt kjedelig. Ingen vits i å chatte med og holde seg oppdatert om folk man treffer til daglig.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #16 Skrevet 18. november 2009 Har omtrent hele familien min der, inkludert mine foreldre og søsken. Og selvfølgelig alle venner pluss noen bekjente fra forskjellige jobber og skoler. Har gjenopptatt kontakten med flere "tapte" venninner og det er kjempekoselig. Det er også flott å følge med på når venner får barn og få ta del i livet til mange jeg bryr meg om. Det er nok ikke alle mine FB-venner jeg bryr meg så veldig mye om, har slettet en del av dem, og noen av dem beholder jeg for underholdingens del. He he.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #17 Skrevet 18. november 2009 Noen har bare venner vi kjenner og familie på FB. Ikke fremmede folk. Og da ser ikke andre mennesker verken bildene våre eller det vi skriver der, så lenge profilen er lukket. Da er et ikke så skummelt. Legger ikke ut bilder jeg ikke vil legge ut. Har ikke lagt ut bilder jeg ikke tør vise fram.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 18. november 2009 #18 Skrevet 18. november 2009 Jeg synes det er greit fordi jeg har flyttet mange ganger, og derfor kjenner folk over hele landet. Er mye enklere å holde kontakt med venner som bor langt unna sånn. I tillegg har jeg møtt folk som jeg aldri ville møtt igjen uten fb. For eksempel ei jeg gikk på vgs sammen med skrev på statusen sin "..... skal til Trondheim i helga". Da sendte jeg en melding og spurte om vi skulle møtes. En kollega skrev ".... er sykmeldt. Kjeder meg.." Da møttes vi på kafè
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #19 Skrevet 18. november 2009 Jeg fant en halvsøster på facebook. Pappa som hadde vært ute på vift. Hadde det ikke vært for FB, hadde vi ikke hatt kontakt på samme måte.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #20 Skrevet 18. november 2009 Lettere å kontakter venner. Istedenfor å skrive 100 mld. om dagen, så er det fortere gjort å skrive på facen. + at jeg spiller på face.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #21 Skrevet 18. november 2009 Er der for å oppdatere statusen før, under og etter fødsel.. :D:D
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #22 Skrevet 18. november 2009 Jeg kunne aldri ha oppdatert statusen på FB hvis jeg hadde det, under fødselen. Det var 1 minutt mellom hver rie omtrent fra begynnelsen til slutten, og alt jeg kunne konsentrere meg om, var pusteteknikken. Kunne ikke falt meg inn å taste på en PC, gitt. Hadde ikke klart det, rettere sagt. Styrtfødsel og FB hører ikke sammen ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #23 Skrevet 18. november 2009 Eller...kunne kanskje skrevet ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Før jeg dro. anonym 17:04
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #24 Skrevet 18. november 2009 For moro skyld. For å kunne se bilder som vennene/familien min legger ut, og for å finne ut hva som skjer i livene deres. Er kjekt med facebook for folk som bor langt unna venner/familie, slik jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #25 Skrevet 18. november 2009 Alva; Du kan ikke legge ut bilder av barna dine på Facebook, men du gjør det her på Barn i magen?! Ehm?! Javel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå