Gå til innhold

Sitter her med lungebetennelse :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i uke 31. Hatt hoste i 14 dager nå. Var hos lege om fredagen og tok noen pröver. Viste at jeg hadde virus i kroppen. De to siste dagene synes jeg det har blitt värre og i går kveld når jeg skulle legge meg så fikk jeg vanskeligere for å puste enn de andre nettene. Blitt litt tettere liksom og har ikke klart å hoste opp all slim siste tiden. Så da ringte jeg inn og dro til legevakten. Der tok de flere pröver og det viste seg å ha blitt en bakterie nå da. Lungebetennelse og penneselinkur. Var hjemme igjen kl 4 på natten.

Det rare er at jeg kjenner meg ikke syk slik jeg bruker gjöre når jeg er forkjölet. Trodde man skulle bli kjempe syk og få utrolig vondt i lungene ved lungebetennelse jeg, men der ser man.. Er bare den hosten og pusten som er problemet. Tror ikke det er svineinfluensa, men flere rundt meg blir jo så skeptisk siden all dette styret med svineriet. Nesten så folk tror jeg skal dö.

Ja ja. Skal slappe av og se om kuren tar dette. Ellers så måtte jeg komme inn igjen da (så ´klart).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til og god bedring!

Kan jo fint få lungebetennelse uten influensaen også.

Virus kan endre form til å bli en bakterie og andre veien igjen, så det kan nok stemme at det har gått fra det ene til det andre på prøvene.

Ting som er gunstig for at bakterier/virus ikke skal trives er å drikke MASSE vann, sånn at urinen er transperant. Unngå sukker helt! Sukker er beste næring for bakteriene og gjør phen i kroppen sur (som også er "bra" for bakteriene).

Ellers spis så ren mat som mulig, med masse grønnsaker, salat og oljer. Avokado er topp! Ikke så mye kjøtt nå, for det gjør også kroppen sur.

og sov masse :-)

Skrevet

Takk for svar.

Her sitter jeg og spiser sjokolade og leser ditt innlegg. Gjett om jeg bytta ut sjokoladen mot et glass vann :-).

Takk for tips.

Skrevet

hehe, ja, er jo ofte sånn at man skal "trøste" seg med alt mulig godt når man er syk. Og mye av det er ting som bare gir god næring til bakteriene.

vann er bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...