Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Enkelte dager er det ubehagelig og gjøre ting, fordi jeg har sånn mensensmerter og litt murring bak ryggen. Syns det er så ubehagelig, for jeg tenker automatisk at noe kan være galt. Flere som har det sånn?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Er i uke 15+2 og har det sånn innimellom jeg og! Hos meg har jeg merket at det kommer sammen med kynnere noe som gjør meg litt stressa... men har lest at kynnere kan komme sammen med murringer uten at det trenger å være farlig. Var mye plaget med kynnere sist jeg gikk gravid men det er så lenge siden så husker ikke om jeg hadde kynnere sammen med murringer... Kanskje noen andre som kan hjelpe oss?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg har også mye kynnere. Er sykemeldt pga. kynnere som førte til premature rier i uke 26 med førstemann. Er litt skummelt syns jeg. Hadde en dag som var lik sist uke, men da hadde jeg også stikking nedover skjeden. Dagen etter hadde magen vokst veldig. Håper det er magen som vokser nå også.
minime<3 in belly Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Mensmurring og ubehag skyldes av livmora "strekker" seg oppover i kroppen... Du kan på en måte si at den "løsner" fra sin opprinnelige plass og beveger seg oppover. Da er det ubehagelig og smerter som komme av dette.... Så det er nok ingenting å uroe seg for jenter. Men det er ekkelt å ikke vite hva det kommer av.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Hvor ofte om dagen har du kynnere om jeg får lov å spørre? Og kjenner du det på noe annen måte enn at magen blir hard? Fødte du den gang i uke 26 eller fikk dem stoppet det? Magen min holder også på å vokse for tida og da kjenner jeg det samme som du beskriver.. hmm, ikke lett dette altså! Liker ikke å være usikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå