chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Jeg har siste dagene plutselig kjent at det har kommet "utflod" da er dette blankt slim... ikke mye, men litt. Og når jeg har tørket meg har det vert "glatt" og "tykt" (vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forklare dette) og det er uten farge, bare sleipt liksom, og tykkere enn vann... lurer på hva dette kan være... Er litt i villrede her føler jeg, orker ikke ta løst å dra på noe sykehus for å få retur ordre etter en liten sjekk. Føler jeg har vert der så mange ganger og har jo hver gang et håp om at noe skal fremskynde KS og er redd jeg tar ting for mer enn de er . Er 36+3 i dag. Legger også ved at jeg har hatt mye treg mage siste tiden, men siste to dagene har det vert løsere.
Snuppa! Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Min slimpropp var ihvertfall bokstavelig talt en propp som løsna, hvit med endel brunt blod i, den gikk når jeg begynte å få veer.
Skilpadden Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg har to barn og har aldri sett slimproppen. Slimproppen kan komme i deler, og noen merker den ikke. Men det kan ta lang tid til fødsel uansett.
M@msen Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Slim proppen med første mann gikk når jeg stod i dusjen, det var MASSE slim med brunt og bitte litt blod i... Andremann fikk jeg på papiret...og det var også MYE... men bare hvitt den gang!!! Den gikk ca 7 dager før med begge...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Takker for svar. Vet det kan gå lang tid til fødsel om den går men jeg er nå 36+6 og skal ikke i fødsel grunnet KS nr 3 og barn nr 3 i sete leie...så tenkte å forhøre meg litt og evt ta kontakt om dette hørtes ut som noe som kan ha gått hos meg. Men tviler nå da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå