Romeren Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei! Bare husker at du har termin omtrent på samme tid som meg, og lurer på om du har født enda?
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hei og hopp, jammen er jeg ikke her fortsatt... Hadde menstermin 11.11 og UL-termin 12.11 - altså godt på overtid nå... Få tegn til fødsel. Var hos jordmor i går, og hun kunne fortelle at Kneipen ikke var kommet godt nok ned i bekkenet, og at jeg ikke var "moden". Hun tøyde og strakk, og sa at jeg mest sannsynlig kom til å blø en del etter denne behandlinga, for hun hadde vært ganske hardhendt. Men neida, ikke en dråpe... Jeg venter nr. 3 nå. Nr. 1 kom 14 dager over termin, og da måtte de ta vannet + gi meg riestimulerende. Nr. 2 kom 5 dager før termin, men det er fordi vannet gikk. Jeg var ikke moden da heller, så jeg måtte få to modningstabletter + riestimulerende. Begge fødslene drøyde i tid. Konklusjonen min er at jeg bruker veldig lang tid på å bli moden, og da jeg sa det til jordmor, kontaktet hun sykehuset slik at de skal ta en vurdering på fredag. Skal kjempe tappert for at de ikke sender meg hjem igjen da:) Du, da? Noen tegn? Blir vel desemberbarn på oss.. Hehe!
Romeren Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Hoho.. Neida. Har fått en del mer vann i kroppen, men det kan vel knapt nok kalles et tegn. Jeg skal inn på overtidskontroll på mandag, så jeg håper, håper, håper jeg føder før den tid. Inntil da prøver jeg bare å holde oppsyn på om knøttet har det bra, og motet oppe. Sistnevnte er ikke lett, nei!! Skal prøve akupunktur i morgen, faktisk. Mest for å ha noe å gjøre...
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg har også greit med vann i kroppen. Skikkelig Donald-føtter! Jordmor viste meg noen akupunkturpunkter jeg kunne klemme på for å modnes raskere. Om det virker vet jeg ikke, men nå er jeg åpen for å prøve det meste:) Det virker visst på samme måte som å stikke en nål i dette området - man må holde et press i ca 2 min. Tenkte å presse i hele kveld, jeg, for da er jeg vel ikke lenger et eplekart i morgen tidlig. Hehe! Lykke til med akupunktur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå